×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
سومین همراه سرای بیمار در منطقه۲ راه‌اندازی می‌شود

اقتصادتهران: شهردار منطقه۲ گفت: سومین همراه سرای بیماربه منظور اسکان بلندمدت همراهان و بیمارانشان در محله طرشت راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، مهدی صالحی گفت: مدیریت شهری منطقه در راستای  ایفای مسئولیت اجتماعی خود و همچنین حفظ شان و کرامت همراهان و خانواده بیماران بستری در بیمارستان‌ها، در دو مجموعه میزبان همراهان بیمار است.

وی افزود: پس از اتصال همراه سراهای منطقه ۲ به شبکه رها این امکان فراهم شد که از تمامی بیمارستان‌های شهر تهران با همکاری مددکاری بیمارستان‌ها پذیرش انجام شود و همین موضوع افزایش متقاضی را به دنبال داشته است.

شهردار منطقه۲ افزود: با توجه به پروتکل‌های  تعیین شده، مدت زمان اسکان در این مراکز ۳۱ روز است درحالی‌که همراهان بیماران پیوندی، عفونی، سرطانی نیاز به حضور بلندمدت در پایتخت دارند و در همین راستا سومین همراه‌سرا در منطقه با همکاری خیّران در حال آماده‌سازی است.

صالحی ادامه داد: «این همراه‌سرا به دلیل حضور بیماران پیوندی و عفونی نیازمند امکانات متفاوتی با سایر همراه‌سراها است در واقع اتاق‌ها و تخت‌هایش باید ایزوله و پزشک و پرستار هم در آن مستقر شود.

به گفته وی این همراه‌سرا در محله طرشت، بالاتر از میدان سما در ۳ طبقه و ظرفیت اسکان  ۱۵ خانوار در حال آماده‌سازی است.

شهردارمنطقه۲ با بهره برداری این مرکز، بیمار و همراهان بیمار معرفی شده از مددکاری هر بیمارستان، پذیرش خواهند شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches