شنبه, ۲۲ آذر , ۱۴۰۴
اقتصاد تهران
سود پایدار بیمه دی به مدد شبکه فروش؛ واقعیتی انکارناپذیر از تلاشی خستگی ناپذیر
1483

53 همت فروش آن هم طی 8 ماه از ابتدای امسال، شرکت بیمه دی را به یکی از قدرتمند ترین شرکت های بخش خصوصی تبدیل کرده است. واقعیتی که از دل تلاش شبانه روزی کارکنان و مدیران اجرایی این شرکت در مدت 8 ماه حاصل شده است.

به گزارش اقتصادتهران، بیمه دی اکنون به لطف 53 همت، پشتوانه ای عظیم در اختیار دارد، دارا بودن از شبکه فروشی مسحتکم که نشانه اعتماد بیمه گزاران است و از سوی دیگر همبستگی در انجام کار تیمی که اهمیت تحول دیجیتال و بکارگیری آن در این شرکت را نمایش گذاشته است.

این شرکت که مدیریت توانمند هادی عبدالهی در مدت کمتر از یکسال اخیر توانسته جایگاه خود را در صنعت بیمه تثبیت کند اکنون در حال دستیابی به رکوردی فوق العاده در این صنعت است.

اقدامات و سیاست هایی که به مدد بهره مندی از تحول دیجیتال و اهمیت دادن به شبکه فروش در شرکت بیمه دی رخ داده است اکنون خود را نمایان ساخته به طوری که سیاست های فروش هوشمند در این شرکت، موجب به وجود آمدن نگاهی نو به مقول فروش در میان نمایندگان و شبکه فروش این شرکت شده است.

یکی دیگر از مسائل قابل توجه اینکه وقتی در می یابیم۸۰ درصد فروش شبکه در بیمه نمایندگان توسط ۲۰ درصد آن‌ها انجام می‌شود و این یعنی ظرفیت اساسی برای به حداکثر رسانیدن فعالیت فروش در میان شبکه توانمند بیمه دی وجود داشته به طوری که اگر فروش فعلی به دوبرابر افزایش یافته و یا تعداد نمایندگان فعال این شرکت به دو برابر برسد، بیمه دی از برنامه و هدف از پیش تعیین شده تا پایان سال خود بسیار جلوتر خواهد زد.

تکمیل فرآیند دیجیتال‌سازی و حرکت به سمت هوشمندسازی، افزایش سهم بازار، توسعه و توانمندسازی شبکه فروش از سیاست هایی است که این شرکت تا پایان سال در راستای افزایش سهم از بازار دنبال می کند. بیمه دی اکنون به مدد توفیقات و سرمایه اجتماعی شبکه فروش خود مصمم است تا بار دیگر در پایان سال بتواند به رکوردهای قابل توجه و البته منحصفر بفردی در این صنعت دست پیدا کند.

موفقیت های پی در پی بیمه دی در حالی به دست آمده که این شرکت هم اینک وضعیت بسیار قابل قبولی در مقول توانگری مالی داشته و به پشتوانه فعالیت های خرده فروشی شبکه فروشش می تواند به سرمنزل مقصود اهدافش در انتهای سال 1404 بسیار زودتر از برنامه های از پیش تعیین شده برسد.

فروش محصولات استراتژیک در این بستر، تحقق اهداف و سیاست های شرکت بیمه دی را بسیار زودتر از برنامه های از پیش تعیین شده محقق خواهد ساخت و این در حالی است که با تکمیل زنجیره خدمات دیجیتال تا پایان سال شاهد اخبار خوش تر و بهتری از شرکت بیمه دی خواهیم بود.


دیدگاه خود را بنویسید

  • پستی یافت نشد.