×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
سود تسهیلات بخش کشاورزی ۱۷ درصد تعیین شد

معاون امور برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهادکشاورزی گفت: با پیگیری های ویژه وزیر جهاد کشاورزی به منظور کاهش نرخ تسهیلات بخش کشاورزی (پیشتر ۲۲ درصد تعیین شده بود) و با پشتیبانی حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری و همراهی و مساعدت رئیس کل بانک مرکزی و وزیر امور اقتصادی و دارایی از روز جاری(چهارشنبه) نرخ سود تسهیلات بخش کشاورزی ۱۷ درصد شد.

به گزارش روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی، عبدالمهدی بخشنده افزود: کلیه فعالیت های حوزه های زراعت، باغداری، دام و طیور، شیلات و آبزیان، مکانیزاسیون، عملیات زیربنایی آب و خاک و سیستم های آبیاری می توانند از تسهیلات با نرخ جدید که از امروز به بانک کشاورزی ابلاغ شده، استفاده کنند.

وی اظهار امیدواری کرد: با تلاش مجدانه مدیران و همکاران ما در بانک کشاورزی و سایر بانک های کشور و در آغاز فصل کشت پائیزه هرچه سریعتر پرونده های پرداخت تسهیلات که به خاطر تعیین نرخ قطعی تسهیلات معطل مانده بود از امروز با نرخ جدید سود اعلام شده به اجرا درآید.

وی افزود: نرخ تضمینی خرید محصولات باغی در کمیسیون اقتصاد هیات دولت به تصویب رسیده است و امیدواریم تا هفته آینده این نرخ ها توسط دولت تنفیذ و ابلاغ گردد.

بخشنده همچنین در ارتباط با تعیین نرخ جدید خرید تضمینی محصولات زراعی مانند گندم، جو، ذرت و دانه های روغنی سایر محصولات تصریح کرد: نرخ های پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی در اواخر ماه گذشته برای بررسی و تصویب به دولت پیشنهاد شده که امیدواریم هیات دولت در اسرع وقت و قبل از شروع کشت های پائیزه نرخ های جدید را تصویب و ابلاغ نماید.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches