×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
سواحل مازندران پذیرای شناگران می‌شود

اقتصادتهران: رئیس ستاد اجرایی طرح‌های ساماندهی دریا در مازندران اعلام کرد که اجرای طرح سالم سازی دریا در این استان از اول خرداد آغاز می شود و در ماه رمضان هم فعال خواهد بود.

احمد حسین زادگان روز سه شنبه به ایرنا گفت که امسال این طرح در بیش از ۹۰ نقطه ساحلی و حدود ۵۰ شناگاه با حضور ناجیان غریق و امدادگران هلال احمر اجرا می‌شود.

وی تعداد ناجیان غریق آماده به کار در این طرح را حدود یک هزار نفر اعلام کرد و افزود: سال گذشته تمامی دستمزد معوقه ناجیان پرداخت شد تا دغدغه ای برای فعالیت در سال جاری نداشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران از ورود شرکت‌های دانش بنیان به طرح های سالم سازی در استان خبر داد و هدف از آن را افزایش ضریب امنیت شناگران با ارائه تجهیزات روزآمد و بالا بردن کمی و کیفی خدمات رفاهی و بهداشت برشمرد.

وی گفت: امسال برای نخستین بار در منطقه ایزدشهر نور شرکت دانش بنیان طرح تجهیزات رفاهی را به صورت پایلوت اجرایی می‌کند و پس از رفع نواقص از ماه تیر در هشت نقطه ساحلی دیگر استان هم اجرا خواهد شد.

حسین زادگان افزود: یکی از خدماتی که در این طرح به شناگران ارائه می شود، در اختیار قرار دادن جلیقه‌های نجات است که یک شرکت دانش بنیان طراحی کرده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches