×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
سه میلیارد ریال برای آزادی زندانیان در شمال تهران جمع آوری شد

اقتصادتهران: به منظورآزاد سازی زندانیان مالی با اولویت زنان سرپرست خانوار، جشن گلریزان در شمال تهران برگزار و بیش از سه میلیارد ریال کمک نقدی جمع آوری شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک بهروز رضایی قائم مقام شهردار این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت: مراسم گلریزان رمضان با حضور محسن رفیق دوست رئیس ستاد دیه استان تهران و با همکاری مرکز خدمات اجتماعی و رفاهی شهراری منطقه یک، خیرین سطح منطقه، کارآفرینان برتر کشور در موزه طبیعت و حیات وحش ایران- دارآباد – برگزار شد.

وی افزود: در این طرح خیرین با کمک نقدی خود مقدمات آزادی زندانیان غیر عمد که به دلیل دیون مالی جرائم غیر عمد مانند دیه غیرعمد، مهریه و نفقه در زندان های کشور بسر می بردند را فراهم نمودند.

رضایی تصریح کرد: همه ساله شهرداری با مشارکت محلات و ستاد دیه اقدام به برگزاری جشن گلریزان می کند تا با این عمل خیر خواهانه زمینه آزادی تعدادی از زندانیان غیر عمد را با هماهنگی ستاد دیه فراهم نماید که در سال گذشته بیش از یک میلیار ریال کمک نقدی جمع آوری شد و امسال نیز بیش از سه میلیارد ریال معادل ۳۰۰ میلیون تومان توسط خیرین جمع آوری و تحویل عوامل ستاد دیه مستقر در مراسم شد.

محسن رفیق دوست رئیس هیات مدیره ستاد دیه استان تهران نیز در این مراسم تصریح کرد: اتفاق ناگوار برای همه می افتد اما ما با افرادی سر و کار داریم که به خاطر یک اتفاق کوچک باید در زندان بمانند و اینها زندانیان نیازمند غیر کلاهبردار هستند وبا توجه به این که مردم ایران همیشه در کار خیر مشارکت و همکاری دارند آزادسازی زندانیان غیر عمد بالاخص زنان سرپرست خانوار در اولویت این ستاد قرار دارد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches