اقتصاد تهران
شماره خبر : 63759
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۰/۱۶
اقتصاد تهران

سه محصول سداد در نمایشگاه بانکداری الکترونیکی

اقتصادتهران: شرکت پرداخت الکترونیک سداد در ششمین همایش بانکداری الکترونیکی و نظام‌های پرداخت، با سه محصول جدید حاضر شد.

محمدمهدی صادق مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد در گفت‌وگو با ایسنا گفت: این شرکت سه محصول تازه خود شامل اپلیکیشن پذدیرندگان به نام «پالس»، اپلیکیشن پرداخت به نام «ایوا» و داشبرد تحلیل بیزینس برای بانک‌ها را در این نمایشگاه عرضه کرد.

وی درباره جزئیات این محصولات بیان کرد: اپلیکیشن پذیرندگان پالس در واقع پنجره ارتباطی شرکت با پذیرنده و دریافت خدمات از شرکت محسوب می‌شود.

صادق درباره ایوا که پیش از این در نمایشگاه الکامپ نیز رونمایی شده بود، گفت: اپلیکیشن ایوا برای دارندگان کارت بوده و اپلیکیشن پرداخت مبتنی بر تعاملات اجتماعی است.

وی درباره استقبال از ایوا در فاصله نمایشگاه الکامپ تا همایش بانکداری الکترونیکی و نظام‌های پرداخت عنوان کرد: از ایوا استقبال خوبی شده است و این با پیش‌بینی‌های ما همخوانی دارد؛ تاکنون ۱۵ هزار نصب صورت گرفته که پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان سال به رقم قابل توجهی از نصب دست یابیم.

وی افزود: البته نصب به تنهایی برای ما مسئله نیست بلکه ما خواهان استفاده و فعال بودن این اپلیکیشن پس از نصب هستیم.

مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد درباره محصول سوم این شرکت در  نمایشگاه بانکداری الکترونیکی و  نظام‌های پرداخت گفت: داشبرد تحلیل بیزینس بانک‌ها، سرویس ارزش افزوده­ای است که به اتکای سیستم‌های هوش بازار در شرکت پرداخت الکترونیک سداد راه اندازی شده است و صرفا به بانک‌های طرف قرارداد این شرکت ارائه می‌شود.

وی در ادامه بیان کرد: این محصول به منظور ارایه مشاوره‌های هوشمند به مشتریان یا دریافت‌کنندگان اصلی سرویس‌های ما که همان بانک‌ها هستند با نام «SI» یا «SADAD Intelligence» و به دست تیم تحلیل داده آماده سازی و اجرایی شده است.

سداد دومین حضور خود را در نمایشگاه بانکداری الکترونیکی و نظام‌های پرداخت تجربه کرد.

ششمین همایش بانکداری الکترونیکی و نظام‌های پرداخت روز ۱۳ و ۱۴ دی‌ماه در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد.