×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
سهم حمل ریلی بار در بنادر باید به ۴۵ درصد برسد

اقتصادتهران: وزیر راه و شهرسازی می گوید در دوره جدید فعالیت سازمان بنادر و دریانوردی باید شاهد فعالیت مرکز کنترل ریلی باشیم تا به تدریج سهم ۱۴ درصدی ریل در حمل و نقل بار در بنادر به ۴۵ درصد برسد.

به گزارش ایرنا، «عباس آخوندی» روز سه شنبه در مراسم گرامیداشت روز جهانی دریانوردی با بیان اینکه تاکنون از ظرفیت دریایی و سواحل به خوبی استفاده نشده است، گفت: در نظام آموزشی کشور توجه به مطالب دریایی کمتر از هشت دهم درصد بوده است.

وی افزود: متاسفانه تاکنون سواحل بر زندگی مردم ایران تاثیر نداشتند و باید در نخستین فرصت حمل و نقل چند وجهی در بنادر کشور فعال شود.

وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: دریای عمان به عنوان دریایی بکر است که ما از این دریا استفاده نکرده ایم و باید با استفاده از آموزش های تخصصی دریا نیروی انسانی مناسبی را برای این حوزه تربیت کنیم و با آمایش جمعیتی در این مناطق جمعیت بیشتری داشته باشیم که علاوه بر رونق کسب و کار شاهد توسعه تمدن دریایی در این مناطق باشیم.

به گزارش ایرنا، آخوندی روز گذشته با صدور حکمی «محمد راستاد» را به سمت معاون وزیر و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور منصوب کرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches