×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
سلیقه ی جوانان در قوای محرکه ی «تیبا پاچ بک» لحاظ شده است

طراحی و تولید قوای محرکه ی تیبا۲ با بهره جستن از دانش و پتانسیل داخلی کشور انجام و موتور ۱۵۰۰ سی سی متناسب با تکتولوژی روز دنیا و بر اساس استاندارد یورو۴ طراحی و موتور چاپک این خودرو از سوی مگا موتور عرضه شده است.

مجید فهیمه امیری، قائم مقام مدیرعامل شرکت مگا موتور، با بیان این مطلب گفت: قدرت این موتور KW 60 در RPM 5 هزار و ۱۲۶ نیوتون متر در RPM 4 هزار است که خودرویی متناسب با شرایط ایده آل ارائه خواهد کرد.

امیری با بیان اینکه کیفیت بالای این موتور، منحصر به فرد بودن خط تولید آن است که با الهام گرفتن و بهینه کاوی از شرکت های تولیدی روز دنیا راه اندازی شده است، اظهار داشت: این خطوط با استفاده از توان فنی و مهندسی کارکنان شرکت مگا موتور طراحی و تمامی فرایندها و ایستگاه های تست با مشخصات طراحی تطبیق داده شد و با استفاده از سیستم POKA-YOKE خطای انسانی در روند مونتاژ را به حد صفر رساندیم و به این ترتیب محصولی با کیفیت بالا عرضه می شود.

true
برچسب ها :
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches