×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
سقوط ۲ هزار واحدی بورس در واکنش به استعفای ظریف

اقتصادتهران: شاخص کل بورس امروز (سه شنبه) تا ساعت ۱۱ صبح در واکنش به خبر استعفای محمدجواد ظریف، حدود ۲ هزار واحد سقوط کرد.

به گزارش ایرنا، بازار بورس از نخستین دقیقه های آغاز معاملات تحت تاثیر خبر استعفای وزیر امور خارجه قرار داشت؛ بطوری که کار خود را با افت حدود یک هزار و ۳۰۰ پله ای شروع کرد و به تدریج به شدت افت شاخص افزوده شد.

تا لحظه تنظیم این گزارش (ساعت ۱۱ و ۵ دقیقه) شاخص بورس با افت یک هزار و ۹۲۲ واحدی به جایگاه ۱۶۴ هزار و ۸۷۱واحدی عقب نشینی کرده است.

افت شدید شاخص در معاملات امروز در حالی رخ داد که در هفته جاری شاهد معاملات مثبت بازار سرمایه و رشد قابل توجه شاخص بودیم؛ شاخص بورس در معاملات دیروز تا رقم ۱۶۶ هزار و ۷۹۳ واحد صعود کرده بود.

بررسی شاخص های اصلی بازار سرمایه نشان می دهد که همه آنها امروز به طور دسته جمعی کاهش یافته اند که همچنان ادامه دارد.

گروهی از کارشناسان تاثیر منفی انتشار خبر استعفای ظریف بر بازار سرمایه را همانند سایر خبرهای سیاسی موقت و زودگذر می دانند.

ظریف شب گذشته اعلام کرد که از سمت خود استعفا می دهد.

وی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: با عرض تبریک به مناسبت میلاد خجسته حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، روز مادر و روز زن، از بزرگواری مردم عزیز و دلاور ایران و مسئولین محترم در ۶۷ ماه گذشته بسیار سپاسگزارم.

ظریف ادامه داد: از ناتوانی برای ادامه خدمت و تمام کاستی‌ها و کوتاهی‌ها در دوران خدمت صمیمانه پوزش می‌خواهم. شاد و سربلند باشید.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches