×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳  
true
true

اقتصادتهران: رئیس جمعیت هلال‌احمر در حکمی علی گنج کریمی را به سمت «سرپرست سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر» منصوب کرد.

به گزارش مهر، علی اصغر پیوندی در حکم انتصاب علی گنج‌ کریمی به سمت «سرپرست سازمان جوانان جمعیت هلال احمر» آورده است: «با شناخت از تعهد، شایستگی و سوابق ارزشمند علمی و اجرایی جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر» منصوب می‌شوید. این سازمان به عنوان قدیمی‌ترین تشکل در حوزه جوانان کشور، مبدا ورودی اعضای داوطلب جمعیت و فرصتی برای نهادینه سازی آموزه‌های خدمات داوطلبانه، بشردوستانه و عام‌المنفعه و ترویج فرهنگ صلح، دوستی و تفاهم است.

از جنابعالی انتظار دارم در راستای جلب مشارکت موثر و فعال جوانان، ضمن تلاش برای هویت‌ بخشی و افزایش امید و نشاط در نسل جوان، با التزام به اصول هفتگانه نهضت، برای تسکین آلام بشری، تامین احترام و کرامت انسانی، تامین سلامت و زندگی انسان‌ها و برقراری صلح و دوستی و تفاهم بین انسان ها تلاش نمایید.

از خداوند یگانه و مهربان، بالندگی و توفیق روزافزون شما را در جهت تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خدمت به بندگان خدا مسئلت دارم.»

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches