×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
سرمایه گذاری ۹۹۶ میلیارد تومانی در حوزه مخابراتی فارس در دولت یازدهم

اقتصادتهران: مدیر شرکت مخابرات منطقه فارس گفت: در دولت یازدهم، ۹۹۶ میلیارد تومان اعتبار صرف اجرای پنج هزار و ۶۷۲ پروژه مخابراتی در این استان شده است.

 علی اصغر روزگار روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در کنار این کار بهسازی شبکه ارتباطی همراه اول استان نیز با به روز رسانی ۲ هزار و ۱۹۷ سایت در قالب پروژه فاز هفت که از شهریورماه پارسال آغاز شد در اردیبهشت ماه امسال به اتمام رسید.

وی ادامه داد: به منظور رفع مشکلات باقیمانده در بحث پوشش خطوط همراه اول، کار به روز رسانی ۲۲۰ سایت دیگر نیز در قالب پروژه فاز هفت پلاس هم اینک در دست انجام است که ظرف ۲ ماه آینده به اتمام خواهد رسید.

مدیر مخابرات منطقه فارس اظهار کرد: در بحث افزایش تعداد خطوط تلفن همراه استان نیز که در سال ۹۲ و قبل از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید سه میلیون و ۹۰۰ هزار خط بود با توجه به فراهم شدن زیرساخت های لازم در پایان فعالیت دولت یازدهم به چهار میلیون و ۴۰۰ هزار خط افزایش یافت.

مدیر مخابرات منطقه فارس تصریح کرد: هم اینک ضریب نفوذ همراه اول در استان ۹۱ درصد و در کلانشهر شیراز بیش از ۱۷۰ درصد است.

روزگار ادامه داد: تعداد خطوط تلفن ثابت نیز که در سال ۹۲ یک میلیون و ۷۰۰ هزار خط نصب شده بود در در پایان فعالیت دولت یازدهم به یک میلیون و ۹۰۰ هزار خط رسید.

وی، یکی از برنامه های مخابرات منطقه فارس را انتقال فیبر نوری به منازل و مجتمع های مسکونی و تجاری استان دانست و تصریح کرد: شهروندانی که متقاضی دریافت خدمات از طریق فیبر نوری هستند باید تقاضای خود را از طریق دفاتر پیشخوان خدمات دولت ثبت کنند تا نسبت به فراهم کردن زیرساخت ها و مقدمات انتقال فیبر نوری اقدام شود.

مدیر مخابرات منطقه فارس گفت: تاکنون ۶۰ هزار واحد مسکونی از این خدمات بهره مند شده اند که انتقال فیبر نوری به ۶۰ هزار واحد دیگر را نیز در برنامه امسال داریم که امیدواریم مورد استقبال شهروندان قرار گیرد تا تا آنها بتوانند در آینده نزدیک تمام خدماتی که در دنیای فناوری اطلاعات قابل دریافت هست از جمله شبکه های تلویزیونی را از این طریق دریافت کنند.

وی، هزینه خرید هر خط تلفن ثابت از سوی شهروندان را ۲۰۰ هزار تومان برآورد کرد و افزود: این در حالی است که هر خط تلفن به طور میانگین یک میلیون تومان برای مخابرات هزینه دارد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches