×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
سرمایه گذاری بیشتر در حوزه گسترش فرهنگ قرآن احساس می‌شود

تهران اکونومی: رئیس سازمان دارالقرآن با اشاره به اینکه تعداد نمایشگاه‌ها با موضوعات قرآنی کم تعداد است، بر لزوم سرمایه‌گذاری در حوزه گسترش فرهنگ قرآن تاکید کرد.

تصویر درون برنامه‌ای 1به گزارش ستاد خبری نخستین نمایشگاه فرهنگ قرآنی”شمیم وحی” مهدی قره‌شیخلو، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم در بازدید از این نمایشگاه با اشاره به اینکه نمایشگاه‌ها با موضوعات قرآنی به نسبت سایر نمایشگاه‌ها کم تعداد است، گفت: شهرداری تهران با برپایی این نمایشگاه قدم موثری برای گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه برداشته است.

وی با ارزیابی مثبت برپایی این نمایشگاه، گفت: نمایشگاه شمیم وحی برای آشنایی مردم با دستاوردهای قرآنی و به منظور توسعه موسسات قرآنی مطابق با نیاز مردم می‌تواند متنوع‌تر و در راستای ترویج فرنگ قرآنی از هر جهت موثر و باعث رشد بینش قرآنی شود.
رئیس سازمان دارالقرآن با بیان اینکه موضوعات قرآنی در کشور با مشکلات ساختاری مواجه است، افزود: نیاز جوانان امروز و نگاهشان به مسائل سیاسی، فرهنگی و اجتماعی تغییر کرده است، بر همین اساس باید نرم افزارها، برنامه‌ها و فعالیت‌های قرآنی نیز به روز شده تا بیشتر در زندگی مردم نمود پیدا کند.
وی با تاکید بر لزوم سرمایه گذاری در حوزه گسترش فرهنگ قرآن، اظهار کرد: کل بودجه قرآنی در کشور به اندازه ساخت یک اتوبان ۲۰ کیلومتری است، درحالی‌ که سالانه برای ساخت یک اتوبان ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه می‌شود اما در بخش قرآن این اتفاق صورت نمی‌گیرد.
وی خاطرنشان کرد: باید تولیدات قرآنی را به روز کنیم که اگر دولت، مجلس و دستگاه‌های اجرایی توجه بیشتری به این امر داشته باشند وضعیت در این حوزه قطعا بهتر خواهد شد.
شایان ذکر است نخستین نمایشگاه بزرگ فرهنگ قرآنی با رویکرد حمایت از کانون‌ها، موسسات و فعالان قرآنی از ۲۰ تا ۲۶ خردادماه در محل نمایشگاه‌های دائمی شهرداری تهران، بوستان گفتگو از ساعت ۹ تا ۲۰ پذیرای عموم بازدیدکنندگان است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches