×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
سرتیم‌ قاچاق مواد مخدر به هلاکت رسید

اقتصادتهران: وزیر اطلاعات با اعلام اینکه یکی از سر تیم‌های قاچاق مواد مخدر در کشور به درک واصل‌شد، گفت: هر جایی که اسمی از مواد مخدر باشد؛ نیروهای اطلاعات مانند عقاب بر سر این افراد فرود می آیند.

به گزارش مهر، حجت سید محمود علوی ظهر سه شنبه در جلسه شورای اداری استان زنجان، افزود: باید ستاد وزارتخانه و صف یک هماهنگی باهم داشته باشند و ستاد بتواند با تعیین راهبرد نیازها را در نظر داشته باشد.

وی اظهار کرد:  هر سه ماه یک‌بار جلسات مدیران کل استانی در استان‌ها برگزار و نیازها و مسائل مورد ارزیابی و جمع‌بندی قرار می‌گیرد.

وزیر اطلاعات گفت: معاونان؛ بازرسان و ستاد پشتیبانی نیز از استان‌های مختلف بازرسی کرده و بر این اساس به وضعیت اشرافیت پیدا می‌کند. تاکنون از همه استان‌های مرزی بازدید شده و در جریان امور آنها قرارگرفته و در جمع کارکنان و مدیران توصیه‌های لازم به آنها داده‌شده است.

علوی تأکید کرد: استان زنجان جزو نخستین استان‌های عمقی است که ما در جریان بازدید قراردادیم.

وی بابیان اینکه داعش سرزمین را ازدست‌داده ولی اسلحه را زمین نگذاشته است، گفت: داعش دیگر در نقطه‌ای حاکمیت ندارد؛ ولی فکر شیطانی آن در پی استقرار در یک جا و ضربه زدن به امنیت سرزمین‌های مسلمانان به‌ویژه ایران اسلامی است که به‌زعم خود عملیات فرماندهی مقابله‌ای با داعش را دارد.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه اخیراً حزب دموکرات نیز تحرکاتی آغاز کرده و یک تیم آنها آمده بود که حرکت‌هایی را داشته باشد، اما چند روز پیش دو نفر از اینها شناسایی و دستگیر شدند و عناصر آنها و مرتبطان آنها دستگیر شدند، گفت:  برادر همین شخص دستگیر شده یک تیم چهار نفره را سامان داده بود که بروند سوریه و به مجموعه داعش بپیوندند که سران داعش به اینها گفته بودند که الان جهاد در ایران به هجرت از ایران مقدم‌تر است و این شخص در بین جریان‌های تکفیری به هلاکت رسیده بود درصورتی‌که در فضای مجازی این امر وارونه جلوه داده‌شده بود.

علوی ادامه داد: از آنها خواسته بودند که در ایران اقدامات ضد امنیتی و تروریستی انجام دهند که ابتدا دو نفر و سپس هر چهار نفر دستگیر شدند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches