×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
سایپا طرح بخشودگی بهار در بهار را اجرا می‌کند

اقتصادتهران: گروه خودروسازی سایپا به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر اقدام به برگزاری طرح بهار در بهار و بخشودگی جرایم دیرکرد چک‌های برگشتی مشتریان کرده است.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از سایپانیوز، گروه خودروسازی سایپا به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و به منظور مساعدت با آن دسته از مشتریانی که موفق به پرداخت وجه چک در سررسید مقرر نشده‌اند اقدام به طرح بخشودگی “بهار در بهار” کرده است.

بر این اساس مشتریانی که دارای جرایم تاخیر در پرداخت چک هستند می‌توانند تا سقف ۴۰ درصد بخشودگی جرایم تاخیر، در قالب این طرح استفاده کنند.

مشتریانی که شامل این طرح هستند می‌توانند از تاریخ ۱۲ بهمن تا پایان سال جاری و از طریق مراجعه به نمایندگی‌های گروه سایپا در سراسر کشور و یا نشانی http://saipacustomer.iranecar.com نسبت به بهرمندی از این طرح اقدام کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches