×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
سامسونگ در ماه مبارک رمضان تخفیف می‌دهد

اقتصادتهران: اگر پیش از این خیابان جمهوری، با پاتوق‌ها و کافه‌هایش معروف بود، امروزه آن را با مراکز خرید قدیمی و البته جدیدی می‌شناسند که بدل به بورس لوازم خانگی و الکترونیکی شده است.

خیابانی که یک لحظه آرام و قرار ندارد؛ دلیلش هم روشن است، عابران این خیابان بیشتر کسانی هستند که برای خرید هر محصولی در دسته محصولات لوازم خانگی، به دقت برنامه‌ریزی و جست‌وجو می‌کنند تا کالای موردنظر خود را به بهترین شکل ممکن تهیه کنند. به همین دلیل است که برندهای مختلف محصولات لوازم خانگی، هرکدام در این خیابان شعبات متعددی دارند و بازارشان از یک ثبات نسبی برخوردار است و کمتر دست‌خوش تغییر و تحول قرار می‌گیرد.

یکی از کارشناسان فروش محصولات صوتی و تصویری در خیابان جمهوری می‌گوید: «برخلاف تصور رایج، که با آغاز ماه مبارک رمضان، بازار محصولات لوازم خانگی راکد می‌شود، بازار محصولات صوتی و تصویری، اما همان روند قبلی خود را در این روزها طی می‌کند و از آنجا که بسیاری از خریداران با یک برنامه‌ریزی قبلی برای خرید به این بازار مراجعه می‌کنند فروش محصولات صوتی و تصویری دچار رکود نمی‌شود. برخی از مشتریان، زوج‌های جوانی هستند که قرار است بعد از ماه مبارک رمضان، سروسامان بگیرند؛ اما در مجموع مشتریان ما، شامل تمامی اقشار مختلف جامعه می‌شوند که در حال تدارک لوازم موردنیاز خود هستند.»

برندهای خارجی و ایرانی مختلفی در بازار محصولات صوتی و تصویری خیابان جمهوری فعالیت می‌کنند. در این میان، سامسونگ که برای نهمین سال متوالی عنوان بزرگترین تولیدکننده تلویزیون در جهان را از آن خود کرده، از بیشترین تعداد نمایندگی فروش محصولات صوتی و تصویری در مقایسه با دیگر برندها، در این خیابان، برخوردار است. استقبال چشمگیر از جشنواره رمضان که توسط سامسونگ برای خریداران در نظر گرفته شده است، در خیابان جمهوری نیز به خوبی مشهود است. در این جشنواره، سامسونگ برای تلویزیون‌های ۴٠ و ۴۶ اینچی خود، تخفیف نقدی تقریباً ١٠ درصدی در نظر گرفته است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches