true
اقتصادتهران: سامانه پیشخوان مجازی بانک مسکن با هدف ارائه خدمات غیر حضوری و کاهش مراجعات مشتریان به شعب راه اندازی شد.
به گزارش اقتصادتهران به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن، بانک مسکن همزمان با آغاز سال 1400، خدمت جدید دیگری در حوزه بانکداری الکترونیک ارائه داد تا از این طریق دسترسی مشتریان به خدمات بانکی در شرایط فراگیری ویروس کرونا، بدون مراجعه حضوری به شعب، آسان تر شود. از این رو مطابق با پیش بینیهای انجام شده از سوی این بانک، سامانه پیشخوان مجازی بانک مسکن راه اندازی شد و مشتریان به راحتی میتوانند از طریق این سامانه مجموعهای از خدمات بانکی را به صورت غیرحضوری و در کوتاه ترین زمان دریافت کنند.
با راه اندازی این سامانه، مشتریان بانک مسکن میتوانند نسبت به ثبت نام در درگاههای اینترنت بانک و همراه بانک و همچنین بازیابی رمز عبور درگاههای مذکور از طریق آدرس https://ecounter.bank-maskan.ir و یا مراجعه به سایت بانک، اقدام نمایند. مشتریان بانک مسکن میتوانند برای استفاده از خدمات این سامانه پس از مراجعه به سایت بانک مسکن، در مرحله نخست منوی خدمات الکترونیکی را انتخاب و سپس وارد قسمت خدمات مبتنی بر اینترنت شوند و در آخر گزینه سامانه پیشخوان مجازی را انتخاب نمایند.
مطابق با آخرین تغییرات و بروزرسانی انجام شده در سامانه پیشخوان مجازی بانک مسکن، مهم ترین خدمات ارائه شده در این بخش شامل ارائه سرویس ثبت نام درگاههای اینترنت بانک و همراه بانک بر مبنای احراز هویت با استفاده از اطلاعات یکی از کارتهای مسکن مشتری است.
براساس این گزارش، همچنین مشتریان بانک مسکن میتوانند برای بازیابی رمز عبور درگاههای اینترنت بانک و همراه بانک اقدام نمایند. در بازیابی رمز عبور، احراز هویت مشتریان به دو روش استفاده از اطلاعات یکی از کارتهای مسکن و روش ارسال پیامک به شماره موبایل ثبت شده در بانک مسکن صورت می پذیرد.
آنطور که حوزه اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مسکن اعلام کرده است، مشتریانی که درگاه خود را قبلا از طریق شعب بانک غیرفعال کرده اند بايد جهت فعال سازی مجدد به یکی از شعب بانک مراجعه نمایند.
بانک مسکن به عنوان یکی از اعضای شبکه بزرگ بانکی کشور با تمام توان و امکانات خود در تلاش است از طریق ایجاد امکان برای انجام عمده فعالیتهای مربوط به مشتریان در بستر وب، نیاز به مراجعه حضوری مشتریان به شعب را برای انجام امور بانکی به حداقل برساند. این موضوع به خصوص در شرایط فعلی به منظور کاستن از حجم تردد در شهر به منظور مقابله با شیوع بیماری کرونا از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و در همین راستا بانک مسکن سرعت و کیفیت خدمات رسانی به مشتریان خود به صورت غیرحضوری را از سال گذشته به طور جدی تری در دستور کار خود قرار داده است.
سرویس های بانکداری الکترونیک بانک مسکن شامل پیشخوان مجازی بانک مسکن، همراه بانک مسکن، اینترنت بانک مسکن، پرداخت قبوض، سامانه ویدئو بانک مسکن، همراه پرداخت پرنا، پرداخت اقساط بانک مسکن، رمز نما بانک مسکن و… است.
true
true
https://tehraneconomy.ir/?p=212498
false
true