×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
سامانه نظارت مردمی صندوق بازنشستگی رونمایی شد

اقتصادتهران: سامانه نظارت مردمی صندوق بازنشستگی کشوری با هدف افزایش شفافیت و نظارت مردمی بر فعالیت‌های مختلف صندوق، مدیریت‌های استانی و هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه رونمایی شد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از صندوق بازنشستگی کشوری، نعمت الله ترکی در آیین رونمایی از سامانه نظارت مردمی این صندوق در جریان برگزاری گردهمایی مدیران ستادی و استانی گفت: یکی از دغدغه‌هایی که همواره در طول ادوار مختلف وجود داشته است، عملکرد شرکت‌های دولتی به ویژه شرکت‌های ذیل صندوق‌های بازنشستگی است.

وی افزود: ما باید به سمت ایجاد اتاق شیشه‌ای برویم و نظارت بر عملکرد صندوق بازنشستگی کشوری حق همگان است؛ به همین دلیل دستور برای تعمیق لایه‌های نظارتی به اقشار مختلف جامعه داده شده است.

ثبت گزارش فساد و تخلفات در سامانه

ترکی اضافه کرد: سامانه نظارت مردمی صندوق بازنشستگی کشوری برای ثبت گزارش کج روی و فساد و تخلفات از امروز سه‌شنبه ۱۶ اسفند بر روی پایگاه اینترنتی صندوق بازنشستگی کشوری آغاز بکار کرد و این اقدام در راستای سیاست دولت و عمق بخشی نظارتی است.

به گفته وی، این سامانه نظارتی زیر نظر مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری تشکیل شده است و بخش بازرسی ویژه‌ای نیز تشکیل شده است که مطالب ارسالی را پس از بررسی اولیه و صحت سنجی لازم پیگیری می‌کند و اگر گزارش ارسالی صحت داشته باشد با قاطعیت با آن برخورد می‌شود.

ترکی افزود: باید به این سمت برویم که گزارشگران کج روی و فساد تشویق شوند و این موضوع را در برنامه داریم. ایجاد این سامانه باعث مراقبت و پیشگیری هم می‌شود.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: رییس جمهوری و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همواره بر پیشگیری و حذف بسترهایی که زمینه کج روی را فراهم می‌کند، تاکید دارند و از روز اول حضورم در صندوق بازنشستگی کشوری این موضوع دغدغه من نیز بوده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches