×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true

سامانه شعبه یاب، ویژه شعب بانک آینده راه اندازی و فعالل شد.

به گزارش پولی مالی ، بانک آینده برای نخستین بار در کشور اقدام به فراهم کردن اطلاعات کاربردی از قبیل نشانی، تلفن و نمابر تمامی شعب بانک آینده بر روی تلفن های همراه در سراسر کشور نموده است.

ویژگی های سامانه شعبه یاب بانک آینده که مشابه آن در هیچ یک از برنامه های کاربردی بانک های دیگر وجود ندارد، عبارت است از مسیریابی نزدیک ترین شعبه و اعلام وضعیت خودپرداز به مشتریان.

بر اساس این گزارش، این سامانه با فراهم کردن امکان جستجوی شعب و یا جستجوی شعبه ای خاص از بانک آینده می تواند اطلاعات کلی از قبیل، نشانی، تلفن، نمابر را در اختیار مشتریان قرار دهد. علاوه بر این، امکان مشاهده وضعیت خود پرداز برای کاربران فراهم گردیده است.

کاربران می توانند با مراجعه به سامانه هایApp Store جهت آی پد و گوشی های IOS و کافه بازار (جهت تبلت و گوشی های اندروید)، با جستجوی کلماتی همچون، “بانک”، “آینده”، “بانک آینده” با حروف فارسی و یا لاتین به یافتن برنامه کاربردی “سامانه شعب آینده” از سامانه های ذکر شده اقدام نمایند .

 

 

true
برچسب ها :
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches