×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
ساماندهی اتباع بیگانه در شهر درگهان آغاز شد

اقتصادتهران: مدیر امور درگهان سازمان منطقه آزاد قشم گفت: با توجه به درخواست های مردمی و مصوبات شورای تامین طرح ساماندهی اتباع بیگانه در شهر درگهان آغاز شد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان مطنقه آزاد قشم، محمدرضا حقیقی با اعلام این خبر افزود: براساس مصوبات جلسه ای که با حضور مقامات انتظامی، امنیتی و اجرایی درگهان برگزار شد، مقرر گشت، طرح ساماندهی اتباع بیگانه در شهر درگهان آغاز شود.

وی ادامه داد: برخورد جدی با کارفرمایان و افرادی که در خصوص مجوز کسب و پیشه، اجاره و خرید با اتباع غیرمجاز همکاری دارند، جزو یکی از مصوبات جلسه امروز بود.

حقیقی یادآور شد: مدت زمان فرآیند پلمب و معرفی افراد خاطی به مراجع قضایی طبق قانون و دستورالعمل نیروی انتظامی پیش بینی شده است.

وی افزود: در راستای اهداف سازمان و تاکید مقام عالی سازمان مبنی بر ارج نهادن به ارزش ها و حقوق شهروندی پیش از این نیز طرح ساماندهی صنوف لباس زیر بانوان از سوی این مدیریت آغاز و ضوابط یادشده به تمام صنوف مربوطه ابلاغ شده و بیش از ۴۸ واحد صنفی متخلف تاکنون پلمب شده‌اند.

به گفته مدیر امور درگهان سازمان منطقه آزاد قشم در صورت بروز تخلف واحد صنفی پلمب شده و تا تغییر صنف فک پلمب نخواهد شد.

در بخش دیگری از این جلسه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قشم اظهار کرد: بنا برتصمیمات استانی مقرر گردیده با توجه به تراکم جمعیتی افاغنه در درگهان طرح ساماندهی اتباع بیگانه در این شهر طبق رویه مقررات معاونت اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان و آئین نامه مربوط به اتباع اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تاریخ ۳۱ خرداد آغاز شود.

سرهنگ کاظمی تاکید کرد: در این طرح تمامی ارگان ها مکلف هستند در خصوص ساماندهی اتباع همکاری لازم را انجام دهند

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches