×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
سالانه ۱۲۰۰ کیلومتر بزرگراه در کشور به بهره‌برداری می‌رسد

اقتصادتهران: معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه سالانه ۱۲۰۰ کیلومتر بزرگراه در کشور مورد بهره برداری قرار می‌گیرد، گفت: در دولت یازدهم میزان بزرگراه‌های کشور دو برابر شده است.

به گزارش ایسنا، خیرالله خادمی امروز دوشنبه (۹ مرداد) در مراسم افتتاح ۱۰ کیلومتر از بزرگراه همدان – سنندج و ۷۵ کیلومتر از بزرگراه غرب کشور، اظهار کرد: به منظور رفع مشکلات شبکه راهی کشور ۱۰ کریدور مصوب و ابلاغ شد.

وی هدف از این کریدورها را رفع تنگناهای ترانزیتی عنوان کرد و افزود: تنها دو کریدور موفق به اخذ اعتبار شد و اولین پروژه با هدف توسعه منطقه‌ای در غرب کشور از جنوبی‌ترین منطقه کشور تا شمالی‌ترین آن اجرا می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: کل این کریدور ۱۴۸۰ کیلومتر است که ۸۳۰ کیلومتر آن در برنامه کاری است و مابقی آن یا قبلا اجرا شده و یا به صورت آزادراه در حال اجراست اما در نهایت تمامی این پروژه تعیین تکلیف شده است.

 وی تصریح کرد: در دولت یازدهم با برنامه‌ای منظم بیشترین توجه به حمل و نقل جاده‌ای و ریلی در استان شده است و با توجه به اینکه بیشترین میزان پروژه کریدور غرب کشور، در استان کردستان واقع است، عملیات آن از دو سال پیش آغاز و تعیین وضعیت شده است.

خادمی ادامه داد: سال گذشته ۱۰۳ میلیارد تومان اعتبار به راه‌های روستایی استان اختصاص داده شده که با توجه به مساحت، نسبت به سایر استان‌ها چشمگیر و قابل توجه است.

وی امسال را سال طلایی برای توسعه حمل و نقل ریلی در استان دانست و گفت: در حالی که متوسط ساخت ریل در کشور حداکثر ۲۰۰ کیلومتر است، در چهار ماهه نخست سال جاری ۲۸۰ کیلومتر ریل گذاری در کشور انجام شده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches