×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۸ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
سالانه یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر آموزش های فنی و حرفه ای می گذرانند

اقتصادتهران: معاون آموزشی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت که سالانه در کشور بیش از یک میلیون و ۵٠٠ هزار نفر آموزش های فنی حرفه ای را در بخش دولتی و خصوصی فرا می گیرند.

 به گزارش ایرنا، علی موسوی روز پنجشنبه در جلسه امضای تفاهم نامه بین سازمان فنی حرفه ای و گروه خودرویی مدیران خودرو در کرج، افزود: از مجموع این آموزش ها ۵۴ درصد توسط بخش دولتی و بقیه در بخش خصوصی انجام می شود.

وی اضافه کرد: ۷۰ درصد کاراموزان اموزش بخش خصوصی را بانوان تشکیل می دهند.

موسوی افزود: رویکرد آموزش سفارش محور از سال گذشته در کشور شروع شده و این بخش به نحوی برنامه ریزی شده که فعالیت در بخش آموزش مبتنی بر سفارش های ارائه شده باشد.

موسوی خاطرنشان کرد: در سال ۹۴ حدود ۱۱۰ هزار نفر، سال ٩۵ حدود ۱۱۵ هزار نفر ودر سال جاری نیز ۱۵۰ هزار نفر تحت آموزش سفارش محور قرار گرفته اند.

وی افزود: آموزش برای پاسخگویی به ضرورت هایی نظیر تکنولوژی است و با وارد کردن تکنولوژی های جدید باید این مهم به کاربران معرفی شود.

وی بیان کرد: شرکت های خورویی بخشی از تکنولوژی را وارد کشور می کنند که باید همراه با فناوری آموزشی وارد شود. ارائه آموزش ها با همکاری شرکت های خودرویی در کشور انجام می شود و بخشی از تجهیزات خودرویی رایگان برای آموزش در اختیار مراکز آموزشی قرار خواهد گرفت.

معاون سازمان فنی و حرفه ای همچنین گفت: یکی از ضرورت های آموزش موضوعات اقتصادی است که اگر بتوان به درستی از طراحی برنامه ریزی و اجرای آموزش از صاحبان مشاغل استفاده کنیم، میزان بهره برداری ارتقاء می یابد.

وی یادآور شد: آموزش ها باید لحظه ای باشد تا نیاز صاحبان مشاغل در همه بخش ها تامین شود وآموزش بهنگام امری الزامی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

موسوی بیان کرد: با توجه به شعار امسال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال،آموزش فنی و حرفه ای بهترین ابزار برای تحقق این شعاراست.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches