×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
ساعت کار کتابخانه‌های منطقه ۷ افزایش یافت

تهران اکونومی: معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه ۷ از افزایش ساعت کار کتابخانه‌های این منطقه در آستانه شروع امتحانات پایان سال تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، محمود منیعی با اعلام این مطلب گفت: با شروع فصل امتحانات به منظور استفاده بیشتر و بهینه دانش آموزان و دانشجویان از سالن قرائت خانه کتابخانه‌ها، این مراکز از ساعت ۸ صبح تا ۲۲ دایر هستند.

وی با اشاره به شبانه روزی شدن کتابخانه‌های سپیدار و قائمیه با هدف ایجاد انگیزه، علاقه و رفاه حال شهروندان، تصریح کرد: به منظور استفاده بیشتر و بهینه شهروندان منطقه از کتاب، کتابخانه دبستان با بیش از ۸ هزار جلد کتاب تجهیز و شبانه روزی شد.

معاون شهردار منطقه ۷ با اشاره به اینکه سالن قرائتخانه این کتابخانه بیش از ۱۵۰ نفر ظرفیت دارد، تصریح کرد: بر اساس سیاست‌های فرهنگی شهرداری تهران به منظور ارتقاء سطح مطالعه و فضا‌های فرهنگی در این منطقه، این کتابخانه به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به شهروندان است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۶ کتابخانه در سطح منطقه وجود دارد، خاطرنشان کرد: در هریک از کتابخانه‌ها، تعداد ۶ هزار جلد کتاب با موضوعات مختلف موجود است.

وی با اشاره به تجهیز کتابخانه های این منطقه، خاطرنشان کرد: مدیریت شهری خود را مکلف می‌داند بستر لازم را برای رشد جامعه ایجاد کند و براین باور‌است که یکی از مهم‌ترین وظایفش رشد آگاهی و معرفت شهروندان است در همین راستا تجهیز کتابخانه‌های منطقه را در دستور کار قرار داده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches