×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
سازمان تأمین‌اجتماعی حامی ورزش همگانی

تهران اکونومی: مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی بر لزوم توجه این سازمان به ورزش همگانی تأکید کرد و گفت: شورای ورزش و سلامت سازمان به همین منظور تشکیل شده است که برنامه‌ریزی راهبردی در ارتباط با سلامت و ورزش مستمری‌بگیران، بیمه‌شدگان و کارکنان را در دستور کار قرار دهد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر سیدتقی نوربخش در جلسه شورای ورزش این سازمان که با حضور معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، اظهار داشت: سازمان تأمین اجتماعی با نیمی از جمعیت کشور در ارتباط است و به عنوان یک سازمان بیمه‌گر اجتماعی بیشترین تماس را با مردم داریم.

وی با مرور خدمات ۱۸ گانه سازمان تأمین اجتماعی به بیمه شدگان و بازنشستگان، گفت: سازمان تأمین اجتماعی در قبال تمامی بیمه شدگان و به‌ویژه مستمری بگیران، رسالت‌هایی بر عهده دارد و افزایش نشاط و شادابی آنان از مهمترین اهداف ماست.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی ایجاد نشاط و افزایش توان سرمایه انسانی را از دیگر اولویت‌های این سازمان برشمرد و گفت: ارائه خدمات گسترده سازمان با همکاری و تلاش بیش از ۶۵ هزار نفر کارکنان سازمان در سراسر کشور انجام می‌شود که برای حفظ نشاط و تندرستی این عزیزان نیز باید برنامه مناسب و قابل اجرا داشته باشیم.

دکتر نوربخش با اشاره به نقاط قوت سازمان تأمین اجتماعی در توسعه ورزش همگانی، اظهار داشت: بسیاری از کارکنان سازمان تأمین اجتماعی در رشته‌های مختلف ورزشی و در سطوح گوناگون مشغول فعالیت هستند و حتی در بین همکاران سازمان قهرمانان و مدال آوران رقابت‌های جهانی نیز حضور دارند.

وی ادامه داد: برای توسعه ورزش همگانی هزینه‌هایی از سوی سازمان اختصاص یافته است که باید برای اثربخشی هرچه بیشتر این هزینه‌ها برنامه ریزی صحیح مورد توجه قرار گیرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches