×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
سازمان‌ها، بدون رسانه‌ها موفق نیستند

اقتصادتهران: هفدهم مرداد روز تجلیل از خبرنگاران و قدرشناسی زحمات و تلاش‌های این عزیزان در نشر اطلاعات و نظارت مستمر بر عملکرد دستگاه‌ها و نهادهای گوناگون به نمایندگی از افکار عمومی است.

خبرنگاران مسئولیت و رسالتی بسیار پراهمیت بر عهده دارند و باید به عنوان نماینده وجدان عمومی همواره مشکلات و کاستی‌های جامعه را شناسایی کنند و برای رفع مشکلات نیز تا حدامکان دیدگاه‌های کارشناسی را از صاحبنظران اخذ کنند و انتشار دهند.

خبرنگاری شغلی بسیار پرتنش و دشوار و البته شیرین و پرهیجان است. وی‍ژگی‌های منحصربه فرد این شغل باعث شده است که بسیاری افراد سختی‌ها و چالش‌های آن را به جان بخرند و در این عرصه به فعالیت بپردازند. زیباترین و بهترین لحظات کار خبری وقتی است که از اخبار امیدبخش و شادی آفرین مطلع می‌شویم و این اخبار خوش را با سرعت و هیجان فراوان منتشر می‌کنیم و شادی را برای مخاطبان به ارمغان می‌آوریم.

کسب به موقع اخبار و انتشار صحیح اطلاعات در کار خبری از اهمیت خارق العاده‌ای برخوردار است. انتشار اطلاعات نیز همچون کسب اطلاعات مهم است و باید با دقت و حساسیت مناسب و البته با سرعت انجام شود و سازمان‌های رسانه‌ای برای عملکرد مناسب‌تر و انتشار اخبار با دقت و سرعت بالاتر به فعالیت می‌پردازند.

سازمان تأمین اجتماعی بیش از ۴۰میلیون نفر را تحت پوشش دارد و طیف گسترده ای اعم از بیمه شده، بازنشسته، مستمری بگیر و کارفرما با آن سرو کار دارد و ۱۸ خدمت متنوع به ذینفعان ارائه می کند و معرفی خدمات وظرفیت های این سازمان نیازمند ارتباط موثر با جامعه رسانه ای کشور است که در یکی دو سال گذشته، با انتخاب پاسخگویی و اطلاع رسانی به عنوان یک راهبرد مدیریتی از بعد تئوری خارج شده و جنبه عملی به خود گرفته ودر حال حاضر خبرنگاران تعامل مطلوبی با سازمان تأمین اجتماعی دارند و با انتشار و انعکاس اخبار و تزریق امنیت و امید به جامعه، این سازمان را در ارائه خدمات بهینه به بیمه شدگان و مردم یاری می کنند.

روز خبرنگار همچنین فرصتی فراهم می‌آورد تا در کنار بیان اهمیت این شغل و جایگاه فعالان رسانه‌ای به بررسی مشکلات و چالش‌های کار خبری و فعالان رسانه‌ای نیز بپردازیم و برای رفع مشکلات همفکری و چاره جویی کنیم.

سازمان تأمین اجتماعی طی یک سال اخیر با هماهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و صندوق حمایت از هنرمندان، خبرنگاران و نویسندگان ، گام‌های ارزشمندی در راستای عمل به این مسائل برداشته است و بر اساس توافقات بدست آمده امیدواریم در آینده شاهد استفاده هرچه بیشتر خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای از خدمات تأمین اجتماعی باشیم.

امیرعباس تقی پور؛ مدیر روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches