×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
ساخت بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی ورامین آغاز شد

اقتصادتهران: عملیات احداث بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی شهرستان ورامین در استان تهران روز پنجشنبه در مراسمی باحضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پرشکی آغاز شد.

به گزارش ایرنا در این مراسم معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری و رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) نیز حضور داشتند.

به گفته فرماندار ورامین ساختمان جدید بیمارستان شهید مفتح ورامین در زیربنای ۲۰ هزار و ۷۰ مترمربع و شش طبقه به صورت پلکانی توسط بنیاد برکت (وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام) طی تفاهم نامه ای بین این بنیاد با وزارت بهداشت احداث می شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درحاشیه این مراسم در جمع مسئولان شهرستان ورامین گفت: توسعه فضاهای بیمارستانی در حاشیه تهران در دستور کار قرار دارد و باید کمبود تخت بیمارستانی در این مناطق برطرف شود.

دکتر سید«حسین قاضی زاده هاشمی» افزود: شهرستان های جنوب شرق استان تهران با جمعیتی بالغ بر یک میلیون نفر که از تعداد زیادی اتباع افغانستانی برخوردار هستند برای درمان نیاز به تخت های بیمارستانی دارند که با کلنگ زنی بیمارستان مفتح ورامین بخشی از این نیازها برطرف می شود.

وی همچنین در ادامه با اشاره به برنامه افتتاح بیمارستان برکت شهید ستاری شهرستان قرچک که امروز انجام می شود گفت: با افتتاح این بیمارستان بخشی از فشارهای بخش درمان از بیمارستان قدیمی شهید مفتح ورامین برداشته خواهد شد.

وزیر بهداشت اظهارداشت: تلاش داریم تعداد تخت های بیمارستان مفتح ورامین از ۲۰۰ به ۳۰۰ تخت افزایش یابد.

وی بیان کرد: در دولت یازدهم برای توسعه فضاهای بیمارستانی در تهران با مشکلاتی مواجه بودیم ولی الان زمان آن رسیده که توسعه فضاهای بیمارستانی در حاشیه تهران در دستور کار قرار گیرد و مشکلات این مناطق برطرف شود.

«محمدرضا یوسفی» فرماندار ورامین نیز در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: احداث این بیمارستان با ۲۰۰ تختخواب در نظر گرفته شده که با احتساب بخش اورژانس به ۲۲۶ تختخواب افزایش پیدا می کند.

یوسفی گفت: با احتساب بیمارستان فعلی شهید مفتح و برنامه ریزی توسعه شهرستان ورامین در حوزه بهداشت و درمان تا افق سال ۱۴۰۴ تعداد تخت های بیمارستان شهید مفتح به ۳۳۹ تختخواب افزایش پیدا می کند.

وی اظهارداشت: شهرستان ورامین علاوه بر بیمارستان قدیمی شهید مفتح از یک باب بیمارستان تأمین اجتماعی به نام ۱۵ خرداد نیز برخوردار است که این بیمارستان ۱۷۰ تخت دارد.

این مسئول اظهارامیدواری کرد با احداث این بیمارستان نیاز شهرستان ورامین به تخت بیمارستانی مرتفع شود.

فرماندار ورامین و دیگر مسئولانی که در این مراسم حضور داشتند به هزینه ساخت این بیمارستان اشاره ای نکردند اما رئیس شبکه بهداشت ورامین در گفت وگو با ایرنا اظهارداشت: به طور معمول برای ساخت هر تخت بیمارستانی حدود یک میلیارد تومان هزینه نیاز است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches