×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
ساخت بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی شهرستان نور آغاز شد

اقتصادتهران: ساخت بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی امام خمینی (ره) شهرستان نور شامگاه چهارشنبه با کلنگی که وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به زمین زد، آغاز شد.

به گزارش ایرنا، دکتر سیدحسن قاضی زاده هاشمی در آیین کلنگ زنی این بیمارستان گفت: خدمت به مردم از وظایف اصلی مسئولان است و آنها باید با همبستگی و همکاری بیش از پیش در جهت پیشرفت و توسعه سریع تر ایران و در نهایت رضایت مردم گام بردارند.

وی افزود: مردم از مسئولان انتظار دارند که به فکرشان باشند و خدمت به مردم باید در اولویت نخست همه مسئولان باشد و از جناح بندی و دسته بندی پرهیز کنند.

وزیر بهداشت با اشاره به حضور گردشگران زیاد در مازندران به ویژه غرب این استان، گفت: باید نگاه ویژه ای به اورژانس با توجه به حجم بالای مسافران در منطقه دیده شود.

استاندار مازندران هم در این مراسم با اشاره به وحدت و همدلی مسئولان و مردم شهرستان نور، اظهار داشت: در این مدت کوتاه پروژه هایی که سال ها متوقف بوده، در مسیر احداث و تکمیل در این شهرستان قرار گرفت.

محمد اسلامی بر ضرورت حفظ این روحیه بین مردم و دستگاه های اجرایی تاکید کرد و خواستار اشاعه این روحیه در تمامی استان شد.

نماینده مردم شهرستان های نور و محمود آباد در مجلس شورای اسلامی نیز در آئین با اشاره به پیشرفت حدود ۵۰ درصدی سه درمانگاه چمستان، لاویج و رویان از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواست که در تامین اعتبارات مورد نیاز این بخش مساعدت کند.

علی اسماعیلی با اشاره به دریافت مجوز احداث مرکز اورژانس دریایی مازندران در نور افزود: با مشخص شدن زمین برای احداث این مرکز با مساعدت وزیر هرچه زودتر این مرکز در نور ایجاد خواهد شد.

بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی امام خمینی (ره) نور، با اعتبار حدود ۱۵۰ میلیارد تومان در سه سال به بهره برداری خواهد رسید و اعتبار آن از محل ردیف بودجه ماده ۲۳ الحاق ملی تامین می شود.

این بیمارستان در زمینی به مساحت ۱۵ هزار و ۶۰۰ مترمربع و در چهارطبقه احداث می شود.

برای این بیمارستان بخش های داخلی، جراحی، زنان و زایمان و کودکان، بخش اعصاب و روان، نوزدان، ای سی یو، سی سی یو و … پیش بینی شده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches