×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۶ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
ساختمان نیمه کاره‌ای که سی سال رها شده باید تخریب شود

اقتصادتهران: عضو کمیسیون عمران با تاکید بر حفظ ایمنی مجلس گفت؛ ساختمان نیمه کاره ای که سی سال رها شده باید تخریب شود.
به گزارش خبرنگار اقتصادتهران، سید کمال الدین شهریاری، نماینده مردم دشتی و تنگستان ضمن بیان این مطبل گفت: متاسفانه خیلی از پروژه‌های ما به دلیل منابع مالی یا ضعف در مدیریت و برنامه‌ریزی در زمان تعیین شده به اتمام نمی‌رسد. ما امروز پروژه‌هایی داریم که بیش از ۳۰ سال است که رها شده است و هیچ اقدامی برای تکمیل آنها صورت نمی‌گیرد. مسلما این پروژه‌ ها قابلیت تکمیل شدن نیز ندارند، چرا که مصالح ساختمانی نیز دارای عمر معینی هستند و باید از نو تخریب و ساخته شوند.

وی افزود: باید شهرداریها و دستگاه های اجرایی افراد را مکلف کنند تا پروژه‌ ها را در یک زمان متعارف با حفظ نکات ایمنی به اتمام برساند و اگر پروژه‌ تعطیل شد نسبت به تخریب آن اقدام کنند.

دستگاه‌های ذی ربط نظیر وزارت راه و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی و شهرداریها باید از اختیارات خود استفاده کند تا پروژه‌های ساختمانی جان مردم را به مخاطره نیندازند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches