×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۴ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
ساختمان جدید شعبه سمنان بیمه البرز افتتاح شد

اقتصادتهران: ساختمان جدید شعبه سمنان بیمه البرز با حضور مدیر عامل، رئیس هیات مدیره، معاونان مدیرعامل، مدیران و جمعی از نمایندگان این شرکت در استان سمنان افتتاح شد.

به گزارش اقتصادتهران، در آیین افتتاح ساختمان جدیدشعبه این شرکت، محسن پورکیانی، مدیرعامل بیمه البرز با ابراز خرسندی از افتتاح ساختمان جدید و حضور در جمع کارکنان و نمایندگان استان سمنان، عملکرد بیمه البرز طی سه سال اخیر را مناسب توصیف کرد و افزود: با تلاش و همکاری همه ارکان شرکت اعم از نمایندگان، کارکنان و هیات مدیره توانستیم وضعیت شرکت را بهبود بخشیم و وضعیت بهتری را به ارمغان بیاوریم.

وی افزود: صنعت در سه سال گذشته ۱۹۵ درصد رشد سود داشت در صورتی که بیمه البرز در همین مدت ۲۲۰درصد رشد سود داشته است.

وی ادامه داد: از لحاظ توانگری مالی در این دوره جدید بیمه البرز توانسته ۱۰۰ واحد ارتقا پیدا کند درصورتی که صنعت ۵۸ واحد کاهش داشته است. به لحاظ سود نیز جز بهترین شرکت‌ها هستیم، هم در عملیات سرمایه گذاری و هم در عملیات بیمه گری که این افتخار برای تک تک همکاران و نمایندگان شرکت است.

پورکیانی تصریح کرد: هر شرکت بیمه ای چهار رکن دارد. بیمه گذاران، سهامداران، کارکنان و نمایندگان. ما باید یک توازنی بین آنان برقرار کنیم. رضایتمندی این چهار رکن باید حاصل شود تا نتیجه زحمات خود را ببینند و تلاش کنیم هر چهار رکن به سود مادی و غیر مادی مدنظرخود برسند. همه ارکان شرکت به یک اندازه مهم هستند اما این باید این باور را داشته باشیم که خط مقدم ما نمایندگان هستند.

وی گفت: وقتی ۸۰ درصد پورتفوی شرکت متعلق به نمایندگان است همه مجموعه شرکت باید در خدمت واحدهای فروش باشند و فلسفه وجودی ستاد هم وجود صف است و ما کاری جز پشتیبانی از صف و واحدهای فروش نداریم. ما دنبال سودآوری پایدار هستیم. فروشی که سود هم به همراه خودش داشته باشد. در آن صورت می توانیم بقای شرکت رو تضمین کنیم.

وی اعلام کرد: شماره تلفن ارتباط مردمی ۱۵۷۴ برای تمامی ذینفعان است و تنها متعلق به مشتریان نیست و باید تمامی مشکلات مربوط به شرکت در آن مطرح شود البته این سامانه باید در شبکه فروش تبلیغ شود تا نواقص را متوجه و بتوانیم رفع کنیم.

نایب رییس هیات مدیره تاکید کرد: سیاست ما نماینده محور است. شعبه باید وقت خود را صرف پشتیبانی از نمایندگان بکند. در دوره جدید آموزش نمایندگان و کارکنان را در نظر داریم.

وی تصریح کرد: محصول یک شرکت بیمه، بیمه نامه‌ای نیست که ما به مشتری ارائه می دهیم بلکه خسارتی است که پس از وقوع حوادث پرداخت می‌کنیم. آن موقع است که مشتری متوجه می‌شود آن شرکت خوب است یا نه. اگر خدمات خوبی ارائه بدهیم از هر تبلیغی بهتر خواهد بود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches