اقتصادتهران: در مراسمی با حضور “رضا کامران”، معاون شعب و امور مشتریان و جمعی از مدیران بانک گردشگری، ساختار و تیم جدید مرکز تماس این بانک آغاز به کار کرد. به گزارش روابط عمومی بانک گردشگری بر اساس ساختار جدید تدوین شده، از این پس این مرکز به شکل ۲۴ ساعته و تحت نظارت شرکت «باشگاه گردشگری ایرانیان» که از شرکتهای عضو گروه مالی گردشگری است، خدماتی چون راهنمایی مشتریان در خصوص مسائل بانکی، ثبت شکایات و پیشنهادات، رفع مشکلات اضطراری بانکی و معرفی خدمات و محصولات بانک گردشگری را انجام خواهد داد.
گفتنی است این مرکز بعد از گذراندن دورههای آموزشی سخت افزاری و نرم افزاری برای پاسخگویان به شکل رسمی آغاز به کار کرده است. مشتریان بانک گردشگری و عموم مردم میتوانند با تماس با شماره ۲۳۹۵۰ از خدمات این مرکز در تمام روزهای هفته و تمام ساعات شبانه روز بهره مند شوند.
دیدگاه ها بسته هستند.