×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
زیرساخت های آموزشی در شمال تهران آماده اجرای “خط سفید” است

شهردار منطقه یک اعلام کرد: زیر ساخت های لازم برای اجرای طرح خط سفید و ارتقای فرهنگ ترافیک با مشارکت و همکاری فعال نهادهای آموزشی، اجرایی و… در شمال تهران در حال آماده سازی است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک مجتبی یزدانی در جلسه ارتقای فرهنگ ترافیک که با حضور مهندس سید جعفر تشکری هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، ادارات، روسای راهنمایی و رانندگی، شهردار و مسئولان شهری این منطقه برگزار شد با بیان خبر فوق اظهار داشت: ارتقاء و بهبود فرهنگ ترافیک موضوعی است که هم از نظر کارشناسی و هم از منظر اجرایی حائز اهمیت و قابل انجام است.

وی افزود: ارتقای فرهنگ ترافیک باید از داخل محلات آغاز شود که ابتدا در جلسات ماهیانه با حضور شورایاران این طرح بازگو و سپس با همکاری این عزیزان در محلات و به مدیران محلات و شهروندان منتقل می شود تا همگان با فرهنگ ترافیک همگام شوند.

یزدانی زیرساخت های آموزشی را بخش دیگری از کار دانست و گفت: تفاهمنامه ای با آموزش و پرورش بسته شده که یک بند آن به صورت خاص به برنامه های ترافیکی اختصاص یافته است تا با ارتباط و همکاری خوب این سازمان آموزشی پایه های درک این طرح در مدارس که پایه اصل آموزش است بنا شود.

وی افزود: امسال با آغاز سال تحصیلی جدید و شروع آموزش های ترافیکی در مدارس ، موضوع طرح خط سفید را در برنامه آموزشگران قرار داده ایم تا به دانش آموزان آموزش های لازم ارائه شود.

شهردار منطقه یک خاطر نشان ساخت: منطقه یک آمادگی کامل را دارد که تا پایان سال این طرح را عملیاتی کند و با حضور مخاطبان موثر در این بخش و برگزاری همایش، همگان را در جریان این طرح قرار دهد تا با همت و تلاش همه مسئولین به نتیجه مورد نظر دست یابیم.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches