×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
زیان ۲۰۰ میلیاردی تولیدکنندگان قارچ

اقتصادتهران: عضو هیات‌مدیره انجمن تولیدکنندگان قارچ اعلام کرد که در آستانه شب عید مغازه‌های عرضه‌کنندگان مجاز قارچ‌های خوراکی را در بازار سنتی ستارخان تعطیل کرده‌اند که طی هفته‌های اخیر بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان زیان به تولیدکنندگان وارد شده است.

به گزارش ایسنا، محمدحسن افشار در نشستی اظهار کرد: بازار سنتی ستارخان با ۱۰ عرضه‌کننده مجاز که همگی نمایندگان تولیدکننده‌های قارچ‌های خوراکی هستند، حدود ۲۵ درصد بازار قارچ کشور را به خود اختصاص داده‌اند که متاسفانه از نیمه بهمن‌ماه شهرداری نسبت به بستن مغازه‌های عرضه‌کنندگان رسمی و مجوزدار قارچ اقدام کرده است.

وی با بیان اینکه این عرضه‌کنندگان از ۲۰ سال گذشته تاکنون در آنجا تولیدات کارخانه‌های خود را عرضه می‌کردند که روزانه به حدود ۴۰۰ تن می‌رسید اما از ۱۶ بهمن ماه امسال به بهانه سد معبر شهرداری اقدام به بستن مغازه‌های این عرضه‌کنندگان کرده است که مشرف به پارکینگ این بازارچه سنتی و روزانه حدود ۲۰ میلیارد تومان زیان به تولیدکنندگان وارد کرده است.

افشار ادامه داد: به وزارت جهاد کشاورزی نیز مراجعه کرده‌ایم تا بتواند مشکل ما را از طریق تعامل با شهرداری حل و فصل کند اما تاکنون هیچ اقدامی صورت نگرفته و توزیع‌کنندگان قارچ‌ در آنجا تهدید می‌شوند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches