×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۲۹ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
زیانده بودن ۵۳ شرکت از ۵۴ شرکت فرودگاه‌های کشور

اقتصادتهران: سخنگوی کمیسیون عمران با اشاره به زیانده بودن اکثریت شرکت های فرودگاه های کشور گفت:‌ از ۵۴ فرودگاه کشور ۵۳ فرودگاه زیانده هستند و تنها فرودگاه امام خمینی(ره) سودده است.

صدیف بدری در گفت‌وگو با ایسنا بیان کرد: امروز میزبان مدیران عامل شرکت فرودگاه‌های کشور و مدیرعامل شرکت هواپیمایی کشور بودیم. در این جلسه وضعیت موجود ناوگان هوایی و شرایط جاری فرودگاه های کشور مورد بررسی قرار گرفت و چالش ها و برنامه‌های هر دو شرکت به صورت مفصل تجزیه و تحلیل شد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس وضعیت شرکت هواپیمایی کشوری را از حیث ناوگان حمل ونقل هوایی و فرسودگی و عمر بالای ناوگان هوایی مورد بررسی قرارداد و افزود:‌ امکانات سخت افزاری و رادارهای هدایت هوایی در فرودگاه باید اصلاح شود. با این توضیح قرار شد در برنامه‌های سال جاری و لایحه برنامه ششم توسعه تا جایی که امکان دارد مشکلات دو شرکت فوق را در مجلس حل کنیم تا ناوگان هوایی کشور شرایط بهتری پیدا کند.

وی ابزار امیدواری کرد با گشایش های اقتصادی آینده مشکلات صنعت هوایی کشور برطرف شود.

سخنگوی کمیسیون عمران بررسی گزارش کارگروه عملکرد بودجه ۹۴ در بخش قیر رایگان را دومین دستور جلسه کمیسیون متبوع اش عنوان کرد و افزود:‌ کارگروهی که در جلسه گذشته به ریاست سید احسن علوی نماینده سنندج و با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی تشکیل شده بود در جلسه امروز گزارش خود را مبنی بر محرض بودن تخلف وزارت نفت ارائه کرد.

نماینده مردم اردبیل از حضور وزیر نفت در جلسات آینده کمیسیون عمران برای پاسخ به عملکرد این وزارت خانه سخن گفت و افزود:‌ اگر وزارت نفت بتواند عقب ماندگی این حوزه را جبران کند اشکالی به وجود نمی آید در غیر این صورت بر اساس ماده ۴۹ که تهیه گزارش در این خصوص و ارائه آن به هیأت رئیسه مجلس برای اصلاح روند جاری می‌باشد یا مطابق ماده ۲۳۶ آیین نامه که دستگاه متخلف را مشخص و گزارش آن را به قوه قضاییه تهیه می‌شود، در دستور کار کمیسیون عمران قرار می گیرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches