×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
زندگی راحت در مجتمع‌های مسکونی، اداری و تجاری با بیمه مسئولیت مدنی پارسیان

یکی از رشته های بیمه ای بسیار مهم که معمولاً از دید عموم مردم نادیده گرفته می‌شود، بیمه نامه مسئولیت مدنی است. در تعریف این بیمه نامه می‌توان گفت که بیمه مسئولیت مدنی فردی یا گروهی عبارت است از جبران خسارت‌های بدنی و یا مالی وارده به دیگران در نتیجه اهمال غیر عمدی مانند خطا، غفلت، مسامحه یا قصور غیرعمد بیمه گزار/ بیمه شده ناشی از خطرات مندرج در شرایط خصوصی بیمه نامه در جریان فعالیت‌های زندگی روزمره (غیر از فعالیت‌های شغلی، حرفه‌ای، تجاری و…) رخ می‌دهد.

به گزارش اقتصادتهران، امروزه بسیاری از مردم در آپارتمان‌ها و مجتمع‌های مسکونی، تجاری و اداری زندگی و فعالیت می کنند. همانطور که ممکن است بارها شنیده باشیم حوادث بسیاری در این مجتمع ها و ساختمان‌ها رخ می‌دهد و آسیب‌ها و خسارت‌های جانی و مالی به ساکنین، میهمانان و به طور کل اشخاص ثالث وارد می‌شود که در صورت شکایت در محاکم قضایی محتمل است هیات مدیره این ساختمان ها مسئول جبران خسارت شناخته شوند. یکی از راهکارهای رهایی از این نگرانی ها،خرید بیمه مسئولیت مدنی مدیر ساختمان‌های مسکونی، اداریو تجاری در قبال ساکنین و اشخاص ثالث است.

این بیمه‌نامه مسئولیت مدنی مدیر و یا هیات مدیره ساختمان‌های مسکونی، اداری و تجاری را در قبال خسارت جانی و مالی وارد به ساکنین، مراجعین و اشخاص ثالث ناشی از حوادث بوقوع پیوسته در مشاعات ساختمان در صورت احراز مسئولیت آنان تحت پوشش بیمه قرار می‌دهد.

به بیان دیگر، با خرید این بیمه نامه که بیمه پارسیان آن را ارایه کرده است به نوعی هم مدیر مجموعه و هم مالکان و ساکنان آپارتمان‌ها و مجتمع‌های مسکونی، اداری و تجاری از بلایا و حوادثی که در کمین آن هاست آسوده خاطر خواهند شد.

بیمه نامه مسئولیت بیمه پارسیان دارای مزایای بسیاری است که دارندگان آن قادر خواهند بود با آرامش خاطر از بابت موارد غیرقابل پیش بینی، از آن بهره مند گردند.

پیشنهاد می‌شود، اعضای هیات مدیره این گونه مجتمع‌ها برای آگاهی از مزایای این بیمه نامه به سایت این شرکت www.parsianinsurance.irمراجعه کرده و یا به یکی از نمایندگی‌ها و یا شعب شرکت بیمه پارسیان مراجعه نمایند.

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches