×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
زلزله شمال تهران را لرزاند

اقتصادتهران: مانور عملیاتی مدیریت بحران منطقه یک با اعلام وقوع زلزله فرضی در اثر فعال شدن گسل نیاوران در ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه ۱۰ شهریور ماه در انبار نفت شمال شرق منطقه تهران اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک کیوان فاتحی منش دبیر و جانشین شهرداردر ستاد مدیریت بحران شهرداری این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت: به منظور ارتقاء سطح آمادگی و هماهنگی بین سازمانهای تخصصی عضو ستاد مدیریت بحران مانور عملیاتی مدیریت بحران منطقه یک با هماهنگی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با حضور مدیران شهری شمال تهران و روسای سازمان‌های تخصصی و… در انبار نفت شمال شرق تهران برگزار شد.

وی افزود: این زلزله فرضی ۶ ریشتر اعلام شد که در فرضیات آن تعدادی از ساختمان‌ها دچار آسیب‌دیدگی شدند و نفرات و ساختمان های زیادی در سطح منطقه یک آسیب دیدند و نیاز به کمک فوری داشتند که با توجه به مسدود شدن راه‌های اصلی و فرعی امر امداد رسانی با سختی های خاصی دنبال شد که در این میان انبار نفت شمال شرق تهران اعلام حادثه می کند و نیاز به حضور سازمان‌ها و ادارات تخصصی عضو ستاد مدیریت بحران منطقه می‌شود.

فاتحی منش گفت: راه های اصلی و فرعی محل در دقایق اولیه مسدود و با همکاری مردم، معاونت ترافیک و نیروهای شهرداری ناحیه ۹ و ۱۰، مسیرهای اصلی باز و کلیه سازمان ها با تمام پتانسیل مورد نیاز تجهیزات و نیروها برای کمک کردن و ایجاد شرایط مناسب عملیاتی وارد عمل می‌شوند.

وی افزود: از شرایط ویژه به وجود آمده در محل حادثه حریق یکدستگاه تانکر سوخت در محل سکوی بارگیری(فاز اول) و همچنین نشت سوخت به محدوده زمین پایین دست محوطه انبار نفت (فاز دوم) بود و شریانهای حیاتی در محل حادثه آسیب دیده بودند که با اقدامات اجرا شده مانور با همکاری و تعامل سازمان های خدمات رسان به اتمام رسید.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches