×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
زلزله در مسجد سلیمان و آماده باش فرودگاه‌های خوزستان برای امدادرسانی

اقتصادتهران: مدیرکل فرودگاه های خوزستان با بیان اینکه بروز زلزله ۵.۷ ریشتری در مسجد سلیمان اختلال و مشکلی در فرودگاه اهواز ایجاد نکرده است، از آماده باش تمام نیروهای عملیاتی این فرودگاه برای امدادرسانی های احتمالی در صورت وقوع پس لرزه های شدید خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، «محمدرضا رضایی» عنوان کرد: صبح امروز (۱۷ تیر) زمین لرزه ای به بزرگی ۵.۷ ریشتر مسجد سلیمان را لرزاند که خوشبختانه خسارت جانی نداشت ولی به تعدادی از ساختمان ها آسیب رساند و موجب قطع برق در این شهرستان شد.

 وی گفت: در اهواز نیز این زلزله احساس شد در عین حال خسارتی نداشت و فرودگاه اهواز نیز کاملاً عملیاتی و بدون مشکل است.

 مدیرکل فرودگاه های خوزستان با اشاره به وقوع چهار پس لرزه نسبتاً شدید در مسجد سلیمان افزود: تمام نیروهای عملیاتی فرودگاه اهواز در آماده باش هستند و در صورت نیاز می توان از این فرودگاه برای امدادرسانی به بهترین شکل استفاده کرد.

 وی گفت: به دنبال وقوع این زلزله کمیته ایمنی در فرودگاه اهواز برقرار شده و هماهنگی های لازم با ارگان های مختلف استان انجام شده است.

 مدیرکل فرودگاه های خوزستان ادامه داد: در ستاد شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران نیز نشست ویژه ای برای اتخاذ تدابیر لازم در صورت بروز مشکل در مسجدسلیمان برگزار شده است.

 به گزارش ایرنا ساعت ۱۱:۳۰ صبح روز دوشنبه زلزله‌ای به بزرگی ۵.۷ ریشتر در شهرستان مسجدسلیمان رخ داد که در بیشتر نقاط خوزستان احساس شد.

 تاکنون چهار پس لرزه به بزرگی ۳.۹، ۴.۰، ۴.۷ و ۳.۷ ریشتر پس از زلزله اصلی در این شهرستان رخ داده است.

 به گفته برخی شهروندان مسجدسلیمان جاده روستای جریک که مسیر ارتباطی شهرستان‌های مسجدسلیمان – ایذه است به دلیل ریزش کوه مسدود شد.

 همچنین ریزش کوه موجب شده تا دوراهی بی بیان در شهرستان مسجدسلیمان مسدود شود.

 مشاهدات عینی خبرنگار ایرنا حاکیست: ۲ خانه در خیابان آذری کوچه پزشکان مسجد سلیمان تخریب شده اما به ساکنان آسیبی وارد نشده است.

 چند خودرو نیز بر اثر ریزش ساختمان و دیوار روی آنها دچار خسارت شده است.

 همچنین به مسجد اسکاچ در منطقه هشت بنگله و مسجد نیوساید در منطقه سی برنج آسیب جدی وارده شده است.

 ساختمان بانک صادرات مرکزی در خیابان آزادی مسجد سلیمان آسیب دیده به طوری که این شعبه تعطیل و کارمندان آن به خیابان‌ها آمدند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches