×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
“ریورسانگ” در قلب تهران تپید

مراسم رونمایی از محصولات ریورسانگ امروز پنجشنبه ۲۹ شهریور در سالن همایش‌های هتل قلب تهران با حضور جمع کثیری از متخصصان حوزه آی تی و خبرنگاران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادتهران، ریورسانگ در این مراسم در اقدامی پیشگامانه و پس از دو سال تحقیق میدانی و بررسی نیازمندی‌های بازار ایران، برای متحول کردن بازار لوازم جانبی موبایل در ایران، رسما ورود خود را به این کشور اعلام کرد. این خبر طی یک کنفرانس مطبوعاتی اختصاصی برای رسانه‌های دیجیتال پیشرو برگزار شد و نقطه عطفی برای این برند و علاقه‌مندان به فناوری در سراسر ایران بود. قبل از شروع این نشست تمامی مهمانان برای صرف صبحانه در محل هتل حضور به عمل آوردند و سپس تمامی محصولات برند ریورسانگ در قلب نمایشگاه به مهمانان رونمایی شد.

وقایع اصلی رویداد؛ عصر جدیدی از اعتماد و نوآوری

ریورسانگ با این وعده وارد بازار ایران می‌شود که مورد اعتمادترین برند لوازم جانبی موبایل (Super Trusted Brand) باشد. این برند با شهرت مبتنی بر قابلیت اطمینان و نوآوری، قصد دارد طیف گسترده و بی‌نظیری از محصولات با کیفیت بالا را به مصرف کنندگان ایرانی ارائه دهد.

در ابتدای نشست، ویدیو معرفی این برند به نمایش گذاشته شد. آرش سروری، راهبری این رویداد را به عهده داشت و مهمانان اصلی را معرفی کرد. دکتر احسان تمیس، مدیر تحقیق و توسعه شرکت توسعه تجارت تیبا فناور (شهر تکنولوژی فافا) با تعدادی از اصحاب رسانه صحبت کرد و از آینده برند ریورسانگ در ایران گفت: «هیجان‌زده هستیم که فناوری پیشرفته و تعهد تزلزل‌ناپذیر ریورسانگ به کیفیت را به بازار پر جنب‌و‌جوش ایران بیاوریم. هدف ما فقط فروش محصولات نیست، بلکه ارتقاء سبک زندگی دیجیتالی هر مصرف‌کننده ایرانی با لوازم جانبی است که واقعاً می‌توانند به آن‌ها اعتماد کنند.»

لئو معاونت فروش برند ریورسانگ در مورد تاریخچه، کارخانه‌ها و شعب این برند در کشورهای مختلف صحبت کرد. همچنین در مورد چشم‌انداز برند ریورسانگ صحبت کرد. خبر خوب اینکه ریورسانگ در آینده‌ای نزدیک روی تجهیزات مرتبط با خانه هوشمند هم سرمایه‌گذاری می‌کند.

هادی پروان، مدیر منطقه‌ای برند ریورسانگ، به معرفی خدمات و استراتژی مارکتینگ حضور این برند در کشورمان پرداخت. همچنین در مورد گارانتی محصولات ریورسانگ در ایران و مزیت رقابتی که محصولات این برند نسبت به بقیه برندها دارند؛ صحبت کرد. هادی پروان همچنین افزود: «ما پتانسیل بسیار زیادی در بازار ایران می بینیم. رویکرد سازگار و تعهد ما به درک نیازهای محلی به ما کمک می‌کند تا محصولاتی بسازیم که واقعاً در بین مصرف کنندگان ایرانی طنین انداز شود.»

هومن صادق، مدیر فروش ریورسانگ در شهر فافا در مورد استراتژی‌های فروش صحبت کرد. بنیامین گلپور، مدیر دفتر ایران گارانتی Let me repair، پیرامون مزایای این گارانتی روی برند ریورسانگ صحبت کرد. خدمات این گارانتی بدین صورت است که حتی در صورت شکستگی و آب‌خوردگی، محصول شما را تعویض می‌کند و برای شارژرها و کابل شارژها گارانتی مادام العمر ارائه می‌دهد. در انتهای مراسم، به تمامی مهمانان هدایایی از جمله ساعت هوشمند ریورسانگ مدل Motive 8 Ultra اعطا شد.

سپس پرسش و پاسخ با خبرنگاران نیز انجام شد و مهمانان و مدیران این برند به سوالات پاسخ دادند. شبکه‌سازی آخر این رویداد بخش مهمی بود که به خوبی اتفاق افتاد. همچنین دکتر احسان تمیس با برندهای وقایع استارتاپی، بی‌تیتر و نبض جامعه مصاحبه کرد.

این برند قصد دارد حضور قوی در شهرهای بزرگ ایران داشته باشد و برای اطمینان از در دسترس بودن، با نمایندگی‌های استانی و شهری همکاری می‌کند و از طریق رویدادها و مشارکت با جامعه فناوری تعامل دارد. ریورسانگ چیزی فراتر از یک برند است. این وعده کیفیت، نوآوری و اعتماد است. از آنجایی که اولین بار در ایران شروع به کار می‌کند و در این رویداد رونمایی شده است، آغازگر عصر جدیدی از لوازم جانبی موبایل می‌باشد که ایرانیان می‌توانند به آن اعتماد کنند.

چه چیزی Riversong را در فضای شلوغ لوازم جانبی موبایل متمایز می‌کند؟

  • گارانتی: ریوسانگ با سیاست گارانتی قوی و بدون سوال، پشت محصولات خود می‌ایستد.
  • طیف محصولات متنوع: از پاوربانک گرفته تا ساعت‌های هوشمند، Riversong انتخاب گسترده‌ای را برای رفع هر نیاز ارائه می‌دهد.
  • بومی‌سازی: تعهد به انطباق محصولات متناسب با ترجیحات منحصر به فرد بازار ایران.

محصولات متنوع ریورسانگ؛ توجه به نوآوری

در این رویداد محصولات شاخص ریورسانگ به نمایش گذاشته شد، از جمله:

  • حلقه‌های هوشمند: مد روز در فناوری‌ها و گجت‌های پوشیدنی هستند که با طراحی بسیار شیک و پر از ویژگی‌های جدید و جذاب معرفی شدند.
  • ساعت‌های هوشمند لوکس: ترکیبی از سبک مدرن با عملکرد بالا برای مصرف‌کننده ایرانی.
  • ایرفون‌هایی با کارایی بالا: کیفیت صدای شفاف برای دوستداران موسیقی و حرفه‌ای ها به طور یکسان.
  • شارژرهای پرقدرت: آینده را با شارژرهایی که دستگاه‌ها را در زمان بسیار کم شارژ می‌کنند؛ تجربه کنید.

در ابتدای مراسم دکتر احسان تمیس، مدیرعامل شهر فناور نیز طی سخنانی با تاکید بر ضرورت استفاده از فناوری مدرن، تصریح کرد:  ریورسانگ می‌تواند به یکی از مرغوب ترین و محبوب ترین برندهای ایران در حوزه گوشی تلفن همراه و لوازم جانبی آن تبدیل شود. وی یادآور شد: تمام محصولات این شرکت بر اساس بالاترین استانداردهای جهانی تولید می‌شود.

وی ضافه کرد: در راه توسعه نیازمند کمک رسانه‌ها هستیم و امیدواریم ریورسانگ بتواند با ارائه محصولات متنوع و در نظر گرفتن سلایق مشتریان، گام‌های مطلوبی در این زمینه بردارد.

.

 

true
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches