شنبه, ۱۵ آذر , ۱۴۰۴
اقتصاد تهران

ریل‌گذاری مطلوب بیمه پاسارگاد با هدف افزایش سودآوری

۲۵ مرداد, ۱۴۰۴ - ۱۷:۰۴

ریل‌گذاری مطلوب بیمه پاسارگاد با هدف افزایش سودآوری

بیمه پاسارگاد از بدو تاسیس همواره توسط مدیران مجرب و متخصصی اداره شده است. این امر در اتخاذ تصمیمات استراتژیک درست و هدایت شرکت به سمت موفقیت نقش کلیدی داشته است. از سوی دیگر تبحر این شرکت بر مقوله خرده‌فروشی در بازار بیمه کشور و نیز در اختیار داشتن شبکه قوی و منسجم فروش یکی از مزیت‌های آن در برابر سایر شرکت‌های بیمه محسوب می‌شود.

به گزارش اقتصادتهران، این در حالی است که بیمه پاسارگاد همواره به دنبال نوآوری و ارائه خدمات جدید به مشتریان خود بوده است. این شرکت از جمله نخستین شرکت‌هایی بود که بیمه‌های عمر و تامین آتیه، بیمه‌های الکترونیکی و سایر محصولات نوآورانه را به بازار عرضه کرد.

به گزارش اقتصادتهران، بیمه پاسارگاد با کنار گذاشتن تمرکز سنتی بر بیمه شخص ثالث و حرکت به سوی رشته‌های سودآورتر همچون بیمه‌های باربری، مسئولیت و عمر، بر مسیر دقیق و درست ریل‌گذاری تعریف شده خود در حال حرکت است و این استراتژی که همواره با کاهش نسبت خسارت و جهش سودآوری همراه بوده، نشانه‌ای روشن از گذار شرکت از سودهای ناپایدار به سمت خلق ارزش پایدار و تقویت جایگاه در بازار بیمه است.

قرار داشتن طیف وسیعی از سهم بازار صنعت بیمه کشور در اختیار بیمه پاسارگاد که این سهم با استقبال مشتریان ظرفیت رشد بیشتری دارد، مقوله تصادفی یا اتفاقی نبوده بلکه یک موفقیت بسیار مهم برای این شرکت بزرگ خصوصی محسوب می‌شود.

از سوی دیگر بیمه پاسارگاد در سال گذشته، با نسبت توانگری سطح یک از نظر خدمات‌دهی، قیمت، پوشش، شبکه شعب، پشتیبانی و رضایت مشتریان در مجموع، جایگاه مطلوبی میان فعالان صنعت بیمه و نیز بیمه گزاران را در اختیار داشته است.

بیمه پاسارگاد طیف وسیعی از خدمات بیمه‌ای را به مشتریان خود ارائه می‌دهد که این امر موجب شده است تا نیازهای طیف وسیعی از مشتریان را برآورده کند و بیمه گزارانی که برای نخستین بار این شرکت بیمه‌ای را انتخاب می‌کنند دیگر سراغ سایر شرکت‌های بیمه نرفته و تمامی نیازهای بیمه‌ای خود را از طریق محصولات و خدمات بیمه پاسارگاد برآورده نمایند.

عملکرد مالی بیمه پاسارگاد در بهار امسال بیانگر تداوم ثبات و رشد در فعالیت‌های این شرکت است که همواره مورد تاکید مدیران این شرکت قرار داشته و دارد. این امر در کنار توجه به نیاز واقعی بیمه گزاران برگ برنده بیمه پاسارگاد است، شرکتی که همیشه مشتری مداری را در سرلوحه امور و فعالیت‌های خود قرار داده است.

شرکت بیمه پاسارگاد که همواره رسیدگی به دغدغه های بیمه گزاران را در دستور کار خود داشته و دارد، برنامه‌ریزی برای جذب نمایندگان فعال و اثرگذار را در اولویت‌های کاری خود قرار داده تا بتواند از این طریق تمامی ظرفیت‌های این بخش را به بهره برداری کامل برساند.

 

دیدگاه ها بسته هستند.

  • پستی یافت نشد.

آخرین خبر ها