×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
ریزش قیمت طلا و سکه در بازار و تداوم افزایش نرخ دلار

اقتصادتهران: فعالان بازار طلا و سکه امروز (چهارشنبه) شاهد ریزش قیمت ها بودند اما در مقابل در بازار ارز، قیمت دلار روند افزایشی خود را ادامه داد.

بر اساس نرخ های اعلامی در اتحادیه طلا و جواهر، قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی با ۵ دلار و ۶۰ سنت کاهش به یک هزار و ۲۹۰ دلار رسید و قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۱۱ هزار و ۷۷۰ ریال عقبگرد، یک میلیون و ۲۰۶ هزار و ۹۷۰ ریال را ثبت کرد.

در بازار سکه نیز هر قطعه سکه تمام طرح جدید با ۱۴ هزار ریال کاهش، ۱۲ میلیون و ۴۳۵ ریال و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با ۲۰ هزار ریال افت ۱۲ میلیون و ۱۲۰ هزار ریال فروخته شد.

سایر مسکوکات طلا امروز تغییر قیمتی نداشتند و بنابراین هر نیم سکه ۶ میلیون و ۴۶۰ هزار ریال، هر ربع سکه ۳ میلیون و ۶۶۰ هزار ریال و هر سکه گرمی ۲ میلیون و ۴۸۰ هزار ریال عرضه شد.

در معاملات بازار آزاد، امروز هر دلار آمریکا با ۱۰ ریال رشد، ۳۹ هزار و ۷۰ ریال به خریداران عرضه شد اما یورو و پوند انگلیس با کاهش ۱۵۰ و ۶۰ ریالی به ترتیب ۴۶ هزار و ۹۵۰ ریال و ۵۲ هزار و ۷۶۳۰ ریال فروخته شدند.

در سامانه نظارت ارز (سنا) قیمت هر یورو تا ظهر امروز ۴۶ هزار و ۵۶۷ ریال و هر دلار ۳۹ هزار و ۵۵ ریال اعلام شده است و هر درهم امارات متحده عربی ۱۰ هزار و ۶۹۶ ریال و هر پوند انگلیس ۵۲ هزار و ۵۶۲ ریال به فروش می رود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches