×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
رکورد تولید در سایپا شکسته شد

تولید روزانه ی خودرو در شرکت سایپا با رسیدن به ۲۰۰۰ دستگاه در روز، به بهترین میزان در دو سال گذشته خود رسید و به زودی این تیراژ به روزانه ۲۵۰۰ دستگاه در روز خواهد رسید.

به گزارش موج، تولید ۲۰۰۰ دستگاه خودرو در اردیبهشت ماه سال جاری موجب شد که رکورد تولید در ماه های ابتدایی سال که بطور معمول تیراژ کمتری نسبت به دیگر ماه های سال داشته است از سطح بالاتری نسبت به بهترین ماه های تولید در سال های گذشته برخوردار شود.

گروه خودرو سازی سایپا از سال ۹۱ با در پیش گرفتن برنامه ی تثبیت تولید توانست روند نزولی تولید خودرو را که به علت تحریم ها و مشکلات بوجود آمده شیب تند و نامطلوبی گرفته بود را تثبیت کرده و پس از عبور از بحران های متعدد روند تولید را در گروه بهبود بخشد.

افزایش تولید خودرو از مهمترین برنامه ها و سیاست های گروه خودروسازی در دو سال گذشته بوده است که این مهم با کمک کارگران و پرسنل این شرکت و حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت محقق شده است.

افزایش رکورد تولید در سایپا باعث شادمانی بسیاری از کارگران این شرکت شده است؛ چرا که بسیاری از کارگران این اتفاق را نویدی برای آینده ی روشن سایپا و بازگشت به روزهای خوب این شرکت می دانند.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches