×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۸ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
رکود بازار مسکن، خرید و فروش را تحت تاثیر قرار داده است

اقتصادتهران: در حالی به گفته بسیاری از فعالان اقتصادی، وضعیت خرید و فروش مسکن به شدت کاهش یافته، برخی فعالان این بازار از افزایش تعداد معاملات خبر می‌‌دهند که با واقعیت بازار همخوانی ندارد.

در حالی که بر اساس عرضه و تقاضا، قیمت مسکن تابعی از میزان خرید و فروش است، عده معدودی از فعالان این صنف خبر از افزایش میزان خرید و فروش می‌دهند در حالی که در عمل، بازار مسکن بیش از گذشته در رکود فرو رفته است. این در حالی است که با کاهش خرید و فروش در بازار معاملات مسکن، تقاضا برای خرید نیز کاهش یافته که این امر منجر به کاهش قیمت‌ها شده است. البته کاهش قیمت مسکن از دو سال گذشته تا کنون روند نزولی داشته اما این روند با شدت بیش‌تری در سال جاری نیز مواجه شده است.

از سوی دیگر به گزارش مهر، این روزها بازار مسکن دچار رکود سنگینی شده و پس از دوسال تغییری در بازار مسکن به وجود نیامده است، بنابراین علاوه بر خرید و فروش، ساخت و ساز مسکن هم در رکود به سر می‌برد و همچنان این بازار با کاهش مشتریان و خریداران مواجه است.

هرچند این رکود موجب تثبیت قیمت‌ها شده اما سازندگان معتقدند این رکود در آینده به زیان این بازار است و بازار مسکن با انباشت تقاضا روبرو می‌شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches