true
اقتصادتهران: پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی با مشارکت واحدهای روابط عمومی سراسر کشور به همت انجمن متخصصان روابط عمومی و با همکاری دانشگاهها، روابط عمومی وزارتخانهها، سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی برگزار شد که بانک سپه در بخش های نشریه داخلی (گزارش) رتبه اول، نشریه داخلی (مصاحبه ) رتبه اول، نشریه داخلی (خبر) رتبه اول نشریه داخلی (مقاله) رتبه دوم، تحلیل محتوا رتبه دوم در سطح ملی را از آن خود کرد و همچنین در بخش نشریه داخلی (سرمقاله ) از روابط عمومی این بانک تقدیر شد.
به گزارش اقتصادتهران، غلامرضا اسکندری رئیس اداره کل روابط عمومی بانک سپه درباره پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی گفت: این جشنواره با هدف آشنایی با اصول و استانداردهای نشر الکترونیک و مکتوب در روابط عمومی و ارائه آثار و تجارب موفق، توسعه و ارتقای سطح توانمندیها و مهارتهای مدیران و کارشناسان روابط عمومی در حوزه فعالیت های انتشاراتی و همچنین فرهنگ سازی مناسب و تکریم و معرفی نخبگان و الگوهای برتر در حوزه انتشارات، در 10 بخش و دو سطح ملی و استانی برگزار شد که به لطف خدا، تلاش و تشریک مساعی همکاران؛ بانک سپه بار دیگر توانست شایستگی های خود را این بار در حوزه انتشارات اثبات کند.
وی تصریح کرد: بی شک برنامه ریزی و برنامه محوری از ضروریات کسب موفقیت و دستیابی به اهداف و شاخصهای مورد نظر است و با همین اصول امروز شاهد خبرهای خوبی در بانک سپه هستیم.
اسکندری خاطرنشان کرد: خوشبختانه مأموریت ملی و خطیر ادغام پنج بانک و مؤسسه وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه نیز به سرانجام رسید و هم اکنون با نهایی شدن پروژه ملی ادغام، بانک بزرگ سپه بیش از گذشته تلاش خواهد کرد تا در همه حوزهها بویژه عرصه کلان اقتصادی کشور جزء برترینها قرار گیرد.
true
true
https://tehraneconomy.ir/?p=204216
false
true