یکشنبه, ۷ دی , ۱۴۰۴
اقتصاد تهران

رویکرد روابط عمومی انجام کارهای ماندگار از منظر مردم و مخاطبان سازمان باشد

۲۸ اردیبهشت, ۱۳۹۹ - ۰۳:۰۹

رویکرد روابط عمومی انجام کارهای ماندگار از منظر مردم و مخاطبان سازمان باشد

اقتصادتهران: روابط عمومی هنر مردم داری و عشق ورزی به تمامی مردم است و در سایه چنین نقش متصوری، توفیق روابط عمومی را می‌توان انتظار داشت. 

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل و جاده‌ای، عبدالهاشم حسن نیا همزمان با ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی با حضور در جمع کارکنان دفتر روابط عمومی این سازمان ضمن گرامیداشت این روز اظهار داشت: به طور قطع روابط عمومی‌هایی که بی سبب به دنبال بزرگنمایی ریاست سازمان هستند، ‌ظرفیت فکری و انرژی لازم را برای رسیدن به نقش یادشده از دست می‌دهند و به مرور موجب دلزدگی مخاطبان از سازمان حتی رئیس سازمان خواهند شد.

دیدگاه ها بسته هستند.

  • پستی یافت نشد.

آخرین خبر ها