×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
رویه پرداخت خسارت در بیمه پارسارگاد و رضایت صددرصدی بیمه گزاران

بدون شک یکی از رسالت‌های شرکت‌های بیمه، مقوله توجه و اهمیت به مشتری مداری است. هر شرکتی با توجه به سیاست‌های فروش و نیز دستورالعمل‌های بکار گرفته شده در آن، مصمم به اجرای مکانیزم‌های ایجاد رضایت در مشتریان و بیمه گزاران خویش است تا بلکه بتواند علاوه بر ایفای تعهدات خود، در این زمینه گام‌های اساسی بردارد.

به گزارش اقتصادتهران، یکی از مصادیق مشتری مداری، توجه شرکت‌های بیمه به فرایند پرداخت خسارت است. بیمه گزار در هنگام خرید بیمه نامه، با نحوه پرداخت خسارت و چگونگی فرایند پرداخت خسارت آن از شرکت مورد نظر، آشنا نیست بنابراین، رفتار کارکنان شرکت، زمان رسیدگی به فرایند رسیدگی اعم از حضوری یا غیر حضوری و نیز زمان واریز خسارت وارد شده همگی از اهمیت خاصی نزد بیمه گزار برخوردار است. ضرورت توجه به این مقوله، ضمانت اجرایی برای تداوم تعامل بیمه گزار با شرکت بیمه خواهد بود و از این رو اصلاح فرایند پرداخت خسارت، به موضوعی اساسی در تفکرات بیمه گزار تبدیل می‌گردد.

این در حالی است که بسیاری از شرکت‌های بیمه تغییرات در روند پرداخت خسارت خود به وجود آورده‌اند به گونه‌ای که از طراحی و راه‌اندازی طریق اپلیکیشن‌های خاص پرداخت خسارت ضمن ایجاد تغییرات اساسی در روند فرایند پرداخت، در صدد افزایش میزان رضایتمندی در مشتریان هستند.

شرکت بیمه پاسارگاد اما توانسته با در پیش گرفتن رویه‌ای مبتنی بر مشتری مداری، علاوه بر ایجاد رضایت در بیمه گزاران، تسریع در روند پرداخت را سرلوحه فعالیت‌های خویش قرار دهد.

این در حالی است که شرکت بیمه پاسارگاد که به نوعی شرکت سرآمد و الگوی شرکت‌های بیمه خصوصی در فرایند پرداخت خسارت محسوب می‌شود، توانسته در این زمینه، رضایتمندی مشتریانش را به دست آرود به گونه‌ای که این شرکت با تعریف سیستم و مکانیزمی کاملاً مشخص و تدوین شده، نه تنها تسریع در روند پرداخت را در دستور کار قرار داده بلکه، هدفی جز افزایش رضایتمندی بیمه گزاران در اهداف این شرکت برای زیان دیدگان ترسیم نشده است.

بیمه پاساگارد با بیش از ۱۵ مدیریت منطقه، ۷۶ شعبه ۲۲۰۰ نمایندگی فعال و ۸۴۰۰ نماینده فروش در سراسر کشور و با اجرای سیاست صحیح و اصولی مشتری مداری، تا کنون گام‌های اساسی برای رضایتمندی بیمه گزاران برداشته و در آینده نیز بر تداوم این روند با اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های نوین تاکید دارد.

این شرکت به مدیریت یکی از بزرگان صنعت بیمه، راه را به راحتی می‌داند و برای ترسیم آینده‌ای درخشان برای بیمه گزارانش از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches