×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
رونمایی از ۱۰ سرویس جدید پست در مهرماه

رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران از رشد ۱۸٫۵ درصدی ترافیک پستی در ۴ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه خبر داد.

به گزارش ایسنا- منطقه سمنان، حسین مهری در آیین معارفه مدیر کل جدید پست استان سمنان و در جمع خبرنگاران سمنانی با بیان اینکه یکی از شاخصه‌های توسعه هر کشوری سرانه مرسوله پستی است افزود: در ۴ ماهه امسال بالغ بر ۲۲۰ میلیون مرسوله پستی در کشور جابجا شده است.

وی با بیان اینکه پست کشور با دو مقوله کیفیت و سرانه مرسوله توسط اتحادیه جهانی پست سنجیده می شود خاطرنشان کرد: امسال در راستای ارتقای کیفیت امور پستی کشور نرم افزاری طراحی شده است که مرسولات پستی به صورت روزانه کنترل و ثبت می شوند.

مدیر عامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران همچنین گفت: در ۶ ماهه دوم امسال طرح آزمایشی پرداخت خسارت به صورت پایلوت در مراکز استانها آغاز می شود که در این طرح اگر مرسوله‌ای به هر دلیلی با تاخیر توزیع شود خسارت آن پرداخت می شود.

مهری اذعان کرد: پرداخت خسارت در حال حاضر تنها برای مرسولات مفقودی پرداخت می شود که با آغاز این طرح برای ارسال با تاخیر مرسولات نیز خسارت پرداخت می شود.

وی با بیان اینکه عملیاتی شدن این طرح به صورت جدی در سال ۹۴ در سراسر کشور آغاز می شود تصریح کرد: ارائه این خدمات در راستای ارتقاء کیفیت امور پستی و همچنین رضایت خاطر مردم است.

رییس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران از رونمایی ۱۰ سرویس جدید و ۸۰ خدمت پستی در هفدهم مهرماه سال جاری خبر داد و گفت: سرویس پست مالی، باجه های الکترونیک، تی ال اس( تعیین زمان توزیع توسط مشتری)، سرویس کرایه در مقصد، پست لو‍ستیک، پست رسانه، پست تلگراف و پست تلفنی از سرویسهای جدیدی است که در آینده نزدیک در اختیار مردم قرار می گیرد.

مهری همچنین گفت: در سال گذشته زیان انباشته این شرکت بالغ بر ۳۵۰۰ میلیارد ریال بوده که از این لحاظ شرکت پست جمهوری اسلامی ایران در وضعیت مناسبی نبوده و لذا باید با برنامه ریزی دقیق به سرعت از این وضعیت عبور کنیم.

وی با بیان اینکه پیش بینی می شود این زیان انباشته امسال ۳۰۰ میلیارد ریال کاهش ییابد تصریح کرد: با برنامه ریزی و ارائه سرویسهای جدید در تلاتش هستیم این زیان به تدریج کاهش یابد.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches