×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
رونمایی از سرویس‌ها و خدمات جدید و تبادل تفاهم نامه‌های پست خوزستان

اقتصادتهران: همزمان با روز ارتباطات و روابط عمومی آیین رونمایی از سرویس‌ها و خدمات جدید پست در حوزه فناوری و تبادل تفاهم نامه های پستی با حضور مهندس مهری معاون وزیر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، مراسم رونمایی از پنج سرویس و خدمت جدید در پست استان خوزستان بیست و هفتم اردیبهشت ماه جاری با حضور مهندس مهری معاون وزیر،رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت پست،هادوی مدیر کل عملکرد و کیفیت و مدیران ادارات و شرکت‌های زیر مجموعه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان برگزار شد.

در این مراسم از سامانه اخطاریه بانک ها،پست لجستیک،پارک علم و فناوری،سامانه بیتاک و پلاک کوبی کدپستی ده رقمی منطقه آزاد اروند به دست مهندس مهری رونمایی شد.

پس از آیین رونمایی، مراسم امضا و تبادل تفاهم نامه های همکاری جدید پست استان خوزستان با حضور معاون وزیر و استاندار خوزستان در جمع مدیران طرف قرارداد و کارکنان پست استان خوزستان برگزار شد.

در این مراسم پنج تفاهم نامه همکاری جدید در پست استان خوزستان با حضور مدیران و مسوولین طرف قرارداد امضا و مبادله شد.

دکتر شریعتی استاندار خوزستان در این مراسم با تبریک روز ارتباطات به کارکنان پست استان خوزستان از پست به عنوان اصلی ترین نهاد ارتباطی یاد کرد و گفت: برای تبریک این روز حضور در پست را اولویت دانستم چرا که پست نهاد اصلی ارتباطات است و علی رغم افزایش ارتباطات الکترونیکی پست نقش خود را حفظ کرده است.

دکتر شریعتی در پایان سخنان خود به دلیل تلاش های صورت گرفته در پست استان خوزستان و نمود آن در استان از مدیریت و کارکنان این مجموعه تقدیر کرد.

گفتنی است تفاهم نامه های همکاری جدید پست استان خوزستان با پارک علم و فناوری استان در حوزه توسعه تجارت الکترونیکی و همکاری با شرکت های دانش بنیان، با شرکت زمزم ایران در زمینه پست لجستیک، با اتوبوسرانی شهرداری در زمینه ساماندهی حمل و نقل سوخت، با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در زمینه توزیع سند مالکیت روستایی و با بانک سینا در زمینه بهره برداری از سامانه اخطاریه بانک‌ها بوده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches