×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
رونمایی از دو محصول جدید بانک ملت در نمایشگاه الکامپ

اقتصادتهران: دو محصول جدید الکترونیک بانک ملت با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره این بانک در محل غرفه این بانک در نمایشگاه الکامپ به بهره برداری رسید.

مدیرعامل بانک ملت در بازدید از نمایشگاه الکامپ، از دو محصول جدید این بانک با عنوان “شهروند کارت ملت” و “برداشت وجه بدون کارت از خودپرداز” رونمایی کرد.

بر اساس این گزارش، کارت شهروندی ملت کارتی الکترونیک است که علاوه بر داشتن امکانات سایر کارت‌های متمرکز، امکان استفاده از انواع خدمات شهری نظیر پرداخت وجه کرایه اتوبوس، مترو، پارکومتر و … را برای دارنده کارت فراهم می سازد.

در خدمت پرداخت وجه بدون کارت از دستگاه خودپرداز هم مشتریان می توانند بدون داشتن کارت و تنها با داشتن شماره کارت و دریافت شماره حواله از طریق اینترنت بانک، همراه بانک یا USSD نسبت به دریافت وجه از دستگاه های خودپرداز اقدام کنند.

در این مراسم همچنین خدمت جدید شرکت بیمه ما با عنوان بیمه تجهیزات الکترونیک که در محل نمایشگاه الکامپ و به صورت فردی و آنلاین به مشتریان ارائه می‌شود رونمایی شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches