×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
رونمایی از خدمات و نرم افزارهای ویژه محرم

اقتصادتهران: مراسم رونمایی از طرح ها و نرم افزارهای ویژه ماه محرم دفتر خدمات تلفن همراه و تبلت مؤسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان پیش از ظهر امروز در نشستی با حضور علیرضا حسینی، مدیر دفتر خدمات تلفن همراه و تبلت مؤسسه تبیان برگزار شد.

مدیر دفتر خدمات تلفن همراه و تبلت مؤسسه تبیان گفت: تبیان به مناسبت ماه محرم و در راستای ترویج فرهنگ عاشورایی به تولید پنج نرم افزار ویژه محرم اقدام کرد.

حسینی اظهار کرد: دفتر خدمات تلفن همراه و تبلت تبیان در سال ۸۷ با هدف اشاعه فرهنگ اسلامی در زمینه موبایل و تکنولوژی تلفن همراه تأسیس شد. ابتدای فعالیت ها به این صورت بود که محتوایی را تهیه و در اختیار اپراتورهای تلفن همراه قرار می دادیم و در سه سال اخیر به تولید نرم افزار پرداختیم.

وی افزود: از سال ۱۳۸۷ با اپراتور ایرانسل  و از سال ۱۳۹۱ با اپراتور همراه اول  و از امسال نیز با اپراتور رایتل همکاری داشته که شامل محتوای آهنگ پیشنواز یا آوای انتظار یا راینواز از ۴۰۰ مداح از سراسر کشور و با موضوع محرم، شامل ۳۳۰۰ محتوا معادل ۲۱% به اپراتور ایرانسل، ۲۵۰۰ محتوا معادل ۱۸% به اپراتور همراه اول و ۱۷۰۰ محتوا معادل ۱۳% به اپراتور رایتل که در کل ۵۵ میلیون دریافت را به همراه داشته است. و نیز محصولات فرهنگی پیامکی  که ۱۱۰ هزار دریافت داشته است.

 ۲۰۰ پرسش و پاسخ در نرم افزار خورشید نینوا

وی افزود: نرم افزار خورشید نینوا یکی از نرم افزارهایی بوده که به مناسبت ماه محرم تهیه شده و شامل حدود ۲۰۰ پرسش و پاسخ از مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه علمیه قم با محوریت واقعه کربلاست.

گزارش روابط عمومی تبیان در این خصوص حاکی است مدیر دفتر خدمات تلفن همراه و تبلت مؤسسه تبیان تصریح کرد: نرم افزار گنجینه تصاویر از دیگر نرم افزارهاست که دارای بیش از ۱۲۰۰ تصویر و پوستر با کیفیت از کربلا، ۴۰ تصویر نوشته از سخنان مقام معظم رهبری و بزرگان درباره این واقعه و بیش از ۶۰ آلبوم از مراسمات و آئین های مذهبی قومیت های ایرانی در عزاداری هاست.

وی بیان کرد: نرم افزار مراثی تبیان شامل راهنما و آدرس دهی به محتوای صوتی عزای ائمه اطهار(ع) بوده که از ۴۰ هزار نرم افزار، حدود پنج هزار محتوای آن مربوط به محرم است که به تفکیک مناسبت ها، خاندان نور، مداحان و موضوعات در دسترس است.

حسینی اظهار کرد: نرم افزار تبیان کلیپ شامل ۱۶۰۰ ویدئو سخنرانی و مداحی، ۲۰۰ ویدئو معارف حسینی، ۲۵۰ کلیپ نواهنگ حسینی، ۷۰ کلیپ سکانس های عاشورایی، ۴۵ کلیپ شعرخوانی و ۴۲ انیمیشن عاشورایی که در اختیار کاربران قرار گرفته است.

وی افزود: نرم افزار قاصدک با دو محوریت پیام رسان و تالار گفتگو که بخش پیام رسان آن جنبه ارتباط افراد با مخاطبان خود را داست.

مدیر دفتر خدمات تلفن همراه و تبلت مؤسسه تبیان تصریح کرد: بخش تالار گفتگو نرم افزار قاصدک که دارای اتاق های خصوصی، عمومی، تخصصی، غیرتخصصی و تالارهای عمومی است که در ایام های مناسبتی مانند محرم، کاملا حال و هوای عزای حسینی به خود می گیرد.

وی ادامه داد: در اتاق محرم بیش از ۴۰۰۰ مطلب از کاربران جمع آوری شده و به این واسطه فرهنگ های عزاداری در استان های مختلف بین کاربران به اشتراک گذاشته می شود. این شبکه بیش از ۷۰ هزار عضو دارد که در تالار آن ۴۴۰ هزار مطلب وارد شده است و هشت هزار نفردر آن مطلب نوشته اند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches