×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۵ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
رونمایی از خدمت الکترونیکی متفاوت بیمه پارسیان

تهران اکونومی: با راه اندازی سیستم دسترسی آسان تلفن همراه (USSD) از این پس بیمه گذاران بیمه پارسیان می توانند به راحتی به خدمات این شرکت دسترسی داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه پارسیان؛ در راستای دسترسی آسانتر بیمه گذاران بیمه‌پارسیان به خدمات این شرکت، سیستم USSD بیمه پارسیان با همکاری بانک پارسیان و اپراتورهای تلفن همراه کشور راه اندازی شده است که بیمه گذاران می‌توانند با استفاده از این سیستم و با شماره گیری کد #۷۰۱* از طریق تلفن همراه نسبت به استعلام اصالت بیمه نامه های خریداری شده و همچنین واریز حق بیمه خود (در رشته های عمر و غیر عمر) اقدام نمایند.

شایان ذکراست برای استفاده از این سیستم نیاز به نصب برنامه خاصی وجود ندارد و برای کلیه مشترکان تلفن همراه کشور و با هرگوشی تلفن همراه قابلیت استفاده را داراست.

 

 

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches