×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
روز پزشک در منطقه ۲۲ گرامی داشته شد

اقتصادتهران: شهردار منطقه ۲۲ و تنی چند از همکارانش در این منطقه همزمان با زادروز ابوعلی سینا پزشک ایرانی با حضور در بیمارستان تریتا با کادر پزشکی و پرستاری و دیگر مسئولان این بیمارستان دیدار کردند و روز پزشک را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، قاسم مولایی در این دیدار صمیمانه در جمع مدیران و کادر درمانی بیمارستان تریتا، اولین بیمارستان بزرگ منطقه که چندماهی است به بهره برداری رسیده، ضمن تبریک روز پزشک به پزشکان گفت: « شما جزو زحمتکشان واقعی جامعه اید و بر کسی پوشیده نیست که برای نجات انسانها، از جانتان مایه می گذارید و امروز به رسم ادب و وظیفه خدمت رسیدم تا روز پزشک را تبریک بگویم. »

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با ارائه توضیحاتی در خصوص ویژگی های منطقه ۲۲ تصریح کرد: « منطقه ۲۲ اولین منطقه دارای طرح تفصیلی مصوب است و با رعایت اصول شهرسازی در حال شکل گیری است. منطقه از چند بعد، شاخص دیگر مناطق تهران است؛ با داشتن ۹ دانشگاه و دانشکده فعال، قطب علمی پژوهشی تهران است و به لحاظ وجود بوستانهای بزرگ با کاربری فرامنطقه ای، بوستان چیتگر، لتمال کن، جوانمردان ایران همچنین دریاچه شهدای خلیج فارس و آبشار تهران و ده‌ها بوستان بزرگ و کوچک محلی منطقه‌ای، قطب تفریحی گردشگری پایتخت محسوب می شود. این بوستانها و مجموعه های تفریحی گردشگری، افزون بر تامین فضای کافی برای تفریح و تفرج شهروندان، مورد بازدید بسیاری از علاقه مندان از دیگر شهرهای ایران و حتی بازدیدکنندگان خارجی نیز قرار می گیرد.»

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches