×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۶ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
روزانه حدود ۹۰۰کامیون از مرزهای آذربایجان غربی تردد می‌کند

اقتصادتهران: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اشاره به تردد ۱۶۷ هزار موردی ناوگان باری از مرزهای استان در نیمه نخست امسال گفت: طبق این آمار، به طور متوسط روزانه ۸۹۷ دستگاه کامیون از مرزها تردد کرده است.

ارسلان شکری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته ۷۴ هزار تردد ناوگان باری از مرزهای استان ثبت شده بود.

وی اضافه کرد: در نیمه نخست امسال شاهد ۲٫۲ برابر شدن و افزایش ۹۳ هزار موردی تردد ناوگان باری از مرزهای پنجگانه استان بودیم.

وی بیان کرد: ۷۵ درصد این ترددها که ۱۲۶ هزار مورد را شامل می شود از پایانه مرزی بازرگان و بین ایران و ترکیه اتفاق افتاده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ادامه داد: از کل ترددهای ناوگان باری در مرزهای پنجگانه این استان ۸۶ هزار مورد مربوط به ورود و ۸۱ هزار مورد مربوط به خروج بوده است.

شکری گفت: پس از بازرگان، پایانه های مرزی تمرچین و پلدشت به ترتیب با ۲۸ هزار و هشت هزار تردد در رده های بعدی این جدول قرار دارد.

به گزارش ایرنا، آذربایجان غربی دارای پنج پایانه مرزی شامل بازرگان ماکو، رازی خوی و سرو ارومیه در مرز ترکیه، صنم بلاغی پلدشت در مرز نخجوان و تمرچین پیرانشهر در مرز عراق است.

کل پایانه های مرزی کشور ۲۲ مورد است که حدود یک چهارم آنها در آذربایجان غربی قرار دارد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches